Kirchhoff Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Fungerer en ata-100 harddisk i en datamaskin som støtter ata-33?? dette er harddisken jeg har tenkt på å kjøpe: Western Digital Scorpio 40 GB 8 MB cache Spesifikasjoner: Varenummer WD400VE Størrelse: 40 GB Grensesnitt: IDE Omdreiningshastighet: 5400 rpm Cache: 8 MB Båndbredde: Ultra ATA/100 Type: 2.5 tommer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg tror det skal være bakoverkompatibelt. Jeg har ivertfall brukt nye disker i gamle maskiner. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg kan bekrefte at det er bakoverkompatibelt. Men disken vil bare kjøre på ATA/33 hastighet. Samme blir det om du snur det hele på hodet og setter en gammel ATA/66 disk på et hovedkort som støtter ATA/133; disken kjører ikke noe fortere, men det virker. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 ok. det var gode nyheter . takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå