Schnickaschnicka Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei. Skal kjøpe pc i januar. tenkte på s939 men hører at am2 kommer så lurer på om det er verdt å vente på det, og om s939 er på vei ut? er det blitt dårlig nå? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 s939 er på ingen måte dårlig. Kanskje du bør vente på AM2, men skal man vente på ting i IT-verdenden hele tiden så får man aldri kjøpt noe! Er du tålmodig venter du på AM2. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det har vært sagt at den første perioden så vil AM2 bruke forholdsvis lav hastighet på DDR2-minne, så at det kanskje vil være lurere å velge socket 939 med DDR. Dessuten kan du regne med at det vil ta en god stund før AM2 er tilgjengelig i butikkhyllene til en OK pris. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 da har jeg lagd et oppsett som jeg legger til i nytt emne som jeg håper på å få god respons. Forslag og kritikk tas godt imot. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Leste for ikke så veldig lenge siden at AMD ikke skulle slutte å produsere s939...De skulle forsette produksjonen ut 2006 i første omgang...Men i et litt mindre antall enn hva de produserer i nå...Så tror ikke s939 er på vei ut ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå