Gå til innhold

Samsung D600E eller Qtek 8310

mesh

Anbefalte innlegg

Med så mange oppegående og oppdaterte mennesker som befinner seg på forum her, tenkte jeg at her er det råd å få :hmm:

Jeg trenger en ny telefon, og etter å ha sondert terrenget litt har jeg falt ned på to muligheter

- Samsung D600E, eller

- Qtek 8310

Er det noen som har noen erfaringer med disse telefonene? :thumbdown::thumbup: Synspunkter på gode/ dårlige egenskaper til telefonene?

Det som er viktig for meg er; (in no particular order)

*samtaletid

*skjermkvalitet/ lysstyrke

*Lydkvalitet (på telefonsamtaler. Vil ikke ha reprise av dårlig Nokia-lyd!

:no: )

*synkronisering mot Outlook

*batteritid

Takker for alle kostruktive innlegg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har desverre ikke hatt noen av delene, men venter på en qtek som er på vei i posten :)

Kan si, basert på tidligere erfaringer med samsung og qtek, og spek på disse telefonene. At Samsung sansynligvis gir deg den mest problemfrie telefonen, med best batteri-tid. Qtek gir deg uendelige muligheter og mye festlig å leke med, men batteri-tid som suger og en noe humør-syk telefon.

Kjøp Samsung om du vil ha kvalitet som varer og gjør det som står på pakken.

Kjøp qtek om du vil ha en telefon som kan gjøre mye mer enn det som står på pakken. Det finnes mye ekstra programvare til disse telefonene, både gratis og ting som koster. Ellers er det vel bare din egen fantasi og evne til å finne ut av ting som begrenser hva telefonen kan gjøre. Det meste kan endres om man vet hvordan.

Basert på din liste over krav vil jeg tro D600E er best egnet for deg. Den er nok bedre enn qtek på alle dine punkter, sansynligvis untatt outlook-synkronisering, men tviler på at den gjør en direkte dårlig jobb der heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...