allanalv Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 10:13, Shrike skrev:fy **** for en 12åring side...S K R A P Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er en smakssak, men personlig er jeg lite begeistretr for tekst lagret som bilder. Det bryter med webkonvensjonen om at man skulle kopiere og lime, søke på ting hentet fra teksten osv. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Bare gi meg litt tid så skal jeg **** meg vise dere webside jeg.. Gammel side finnes her. Og ikke et ord om at alt ikke er der. Jeg er klar over det siden den aldri ble ferdig pga militæret. :razz: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:44, Cappo skrev:Bare gi meg litt tid så skal jeg **** meg vise dere webside jeg..Gammel side finnes her.Og ikke et ord om at alt ikke er der. Jeg er klar over det siden den aldri ble ferdig pga militæret. :razz: Uffda... vanskelig side... å lese og sånn mener jeg. Noe av teksten humper opp og ned og fader vekk og så inn igjen slik at det tar 20-30 sekunder å lese "<ett eller annet> artwork one click away". Lite gjennomtenkt side det der gitt. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jaja murty, du har fått mye kjeft for sidene dine. Den siste var bedre, men langt fra bra.. Artig at du ikke skriver et svar her. TØrr du ikke? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 At du gidder å sitte å lage hjemmesider når du overhodet ikke har estetisk sans, det skjønner jeg ikke. Tror det rosa designet ditt var bedre enn dette :razz: http://www.2advanced.com http://www.xeofreestyle.com Lær deg flash Var jeg for kritisk nu? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 22:51, Afseth skrev:Uffda... vanskelig side... å lese og sånn mener jeg. Noe av teksten humper opp og ned og fader vekk og så inn igjen slik at det tar 20-30 sekunder å lese "<ett eller annet> artwork one click away". Lite gjennomtenkt side det der gitt. Lol.. Var det ikke det jeg sa da? Ikke noe pirking.. Jeg er klar over feila da den ble satt opp på ca. 10 min. Klart at timing og sånt på flashen er dårlig, men siden siden er i et beta stadiet så syns jeg vi kan droppe kritikken og komme med konstruktive forslag.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå