Murty Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hei hva synes dere om hjemmesiden min?? http://www.murty.tk Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Neineinei, har du laget teksten som bilder!? *host* :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Det har du spurt om før.... Kan ikke akkurat si at jeg ble så veldig imponert, selv om den er endel penere enn de to forrige sidene. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Vel, hva synes du selv? Liker du den? Synes du den er fin? Har du smaken for sånne ting? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 http://www.salemung.com/ Dette er din hjemmeside, står det i profilen. Go for den! Lenke til kommentar
servo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg liker forsåvidt ideén. Jeg er også tilhenger av rene/oversiktlige sider. Jeg synes allikevel at det er noe uheldig å lage teksten som bilder. For det ene tar det unødvendig lang tid for siden å lastes ned. (Ikke alle har bredbånd)Og for det andre blir det litt av en jobb hvis du skal oppgradere, endre noe info (F.eks legge til nye/fjerne gamle linker). Jeg vet ikke hva slags teknikker du har vært borti med websidedesign, men jeg vil anbefale deg å titte litt på css i forbindelse med tables. Jeg liker som sagt ideén, men når du har vedlikeholdt en side over en lengre tidsramme, vil du fort merke at noen teknikker er bedre og mere fleksible enn andre. Og du har tydeligvis valgt en forholdsvis tungvint vei å gå. (Men sikkert veldig lærerikt, og det er viktig bare det.) Stå på! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Godt forsøk, men veldig langt fra verdt en egen tråd i dette forumet. Stå på. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hmm.. første personen jeg vet om som har laget HELE sida i photoshop+tilbehørende progs.. hehe skikkelig genialt.. *kremt* jaja.. prøve å la være å være altfor spydig.. :smile: Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Unskyld at jeg spør men hva er meningen med siden din? Kunne ikke finne noe fornuftig der egentlig. Et stort minus var at alt var bilder og hvem vil egentlig ha de skrive bord bakgrundene du har laget. og pc anbefalingene dine var lite oversiktelige, mangler my som f.eks skjerm, OS, detaljer og litt argumetasjon. Men ellers keep the good work up. Må inrømme at mine første sider ikke var noe spesielt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Grei nok. Men flytt hele siden noe til venstre. Det gir mer harmoni. Nå er det for mye hvitt til venstre. Just my opinion. Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg var på kino i går med Egil, Egil er en kamerat. Bedre lykke neste gang, mac. Siden din var vel ikke akkurat noen estetisk skjønnhet. Og hvorfor gjøre all tekst om til bilder ~ lengre tid å laste ned. Lenke til kommentar
TurboNerd Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Siden din var grei nok den. Men hvor mange tror du gidder å laste ned en svart skrivebordsbakgrunn med adressen til din hjemmeside på? Må innrømme at jeg var litt fristet selv, men jeg lot være. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Vel, ærligtalt falt den ikke helt i smak.. Men men... ta i mot litt råd fra folk som vet hva de snakker om, også lærer du av det... Øvelse gjør mester.. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Helt grei siden murty, men kan nok bli bedre :smile: Selv liker jeg veldig godt sider som er oversiktlige og lette å manøvrere seg i, noe denne er. http://www.stormpages.com/gamersvision Her er en side jeg og en kamerat lagde :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Ikke start en setning med vel... Ihvertfall ikke to ganger etter hverandre. Jeg synes det høres toskete ut. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Snake funker ikke hos meg.. :'( Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Vel, får å være helt ærlig så syntes jeg din side var utrolig grei å oversiktlig i forhold til de to andre som spurte tidligere. Jeg går utigfra at du er litt ny når deg gjelder web design(?) Men jeg tror du klarer deg fint, jeg har sett wider som suger utrolig mye i forhold til din. Tidligere så ble det nevnt at, du har lagret hele siden din i bilde-format, dette er jo litt uheldig hvis du skal reidgere seinere. Jeg husker ikke for øyeblikket hvem som sa at det tar lang tid å loade din side, jeg gjorde en test faktisk, din web side ligger op godt under 25KB, mens Hardware.no ligger på rundt 330KB, så du skal ikke være bekymret for det. Stå på, du lærer med tiden. Les mye om web design og Photo Shop teknikker, selv bruker jeg Paint Shop Pro, syntes den er helt top (kommer vel til å på berome meg amatør titelen fra mange folk her nå?) Frankey Kr.sand [skive-leifer] [ Denne Melding var redigert av: frank_jarle på 2002-09-06 09:54 ] Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 fy **** for en 12åring side... S K R A P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Nydelig side!! Håper det ikke gjør noe at eg har satt den som startsiden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå