CrZy_T Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hva er deres meninger om den? Hittil har det vært et dritt tilbud og et ganske bra et. Er dette bare et pr-stunt fra alle sin side? Det er jo vildt fremmende web-shoper som folk aldri hart omtrent hørt om før, og det finnes lite erfaringer om disse web-shop'ne på webshopguiden til hw.no..... For alt vi så er dette bare web-shop'n sin måte og få oppmerksomhet. Det står skrevet "Tilbuder er KUN gyldig den x. desember og kun så langt varelageret til butikken holder!" Vet vi om dem har 5 eller 5000 eksemplarer av den varen? For alt vi vet sitter de på 5 stk og vil bare ha stor trafikk på sin side uten og gjøre så mye sjøl. Hva er deres synpunkter? Og hva mener dere som kanskje har bestilt disse varene? Kommer de?? CrZy_T Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg har bare sett dagens tilbud, og det var ikke mye å hoppe i taket for. Samme varen koster 200 kr mer hos Komplett, som er en kjent nettbutikk i motsetning til denne. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Det er jeg som står "bak" julekalenderen. Alle butikkene har fått beskjed om å velge produkter de kan levere mange av. Men, ettersom det kan være flere tusen som ser tilbudene så er vi av hensyn til butikkene nødt til å ha med "Så langt varelgeretholder". Det kommer flere bra og mindre bra tilbud, men sier ikke når de gode kommer :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Vi har julekalender også på Digitalkamera.no, og det er ikke så lett å overbevise butikkene om at de bør selge med tap. Vi skal fortsatt arbeide for å forbedre tilbudene i julekalenderen - både på Digitalkamera.no og Hardware.no. De to tilbudene vi har hatt på Digitalkamera.no til nå, har vært meget gode. MLW Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Amraam har jeg vært borti før. Jeg har ikke kjøpt noe der, men snust litt rundt :smile: For meg virker det som om Amraam er veldig seriøse, og er ellers en god nettbutikk jevnt over. De kan kanskje ikke selge så billig som alle de andre større webshopene men... Har også lagt merke til at både Komplett og PSdata opererer med julekalender. Jeg venter i spenning, og håper på at CSW Inspire 5.1 5300 skal være i en af lukene Lenke til kommentar
pskard Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 22:45, sosohal skrev:Jeg venter i spenning, og håper på at CSW Inspire 5.1 5300 skal være i en af lukene Da bør du følge GODT med om en time eller to :smile: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 til 1149,- 30 kr billgere enn PC Utstyr og Vaagen Consulting eller 50kr under listeprisen til AW Data, best jeg bestiller før dette gode tilbudet forsvinner :smile:. Bra at dere skaffer juletilbud, men dette er ikke mye å skryte av. Høytalersettet i seg selv er jo latterlig billig fra før av, så det er jo kanskje ikke så rart. Telcontar Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 21:51, pgressum skrev:Det er jeg som står "bak" julekalenderen. Alle butikkene har fått beskjed om å velge produkter de kan levere mange av. Men, ettersom det kan være flere tusen som ser tilbudene så er vi av hensyn til butikkene nødt til å ha med "Så langt varelgeretholder".Det kommer flere bra og mindre bra tilbud, men sier ikke når de gode kommer :smile: Jeg synes det var bra tenkt..... bare litt synd at webshoppa ikke skjønner at folk sjelden kjøper kun en vare. Har de et godt tilbud kan de fort få solgt noe anna til sin pris og derfor tjene kunder på det. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Tingen er at de fleste har så lave marginer at å sette ned prisen mer enn 40-50 kroner vil gjøre at selger produktene med tap... Uansett så legger jeg "kritikken" på minnet til neste år og kommer til å kreve at samtlige produkter som skal være med skal være minst 100,- billigere enn i prisguiden. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 11:57, pgressum skrev:Tingen er at de fleste har så lave marginer at å sette ned prisen mer enn 40-50 kroner vil gjøre at selger produktene med tap... Tvilsomt. Inntakskosten kan umulig ligge 40-50kr under salgsprisen. Da hadde ikke butikkene hatt råd til å dekke sine faste kostnader. Det butikkene kanskje må gjøre her er å se på dette som et ekstra salg og ikke regne med at de får dekka de faste kostnadene på dette salget. Da vil jeg tro at de ikke vil selge med tap før vi har gått betydelig mer ned i pris. Komplett setter gjerne ned "ukens tilbud" varer med 100kr, de selger ikke disse produktene med tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå