And.rs Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei... Kjøpte PDZ i stad og har spilt en del. Noe jeg har lagt spesielt merke til er at skjyggen etter karakterene i spillet ikke alltid stemmer med hva personen gjør.(f.eks når jeg sikter står joanna der rett opp og ned med pistolen rettet en annen vei) Skyggene er også skikkelig kornete og ser lavoppløslige ut... Er dette bare noe som skjer hos meg? eller er det sånn på alle kopiene? Har også problem med Live delen da jeg ikke får koblet meg opp pga "connection faild" - har sett at flere har slitt med dette, noen som vet hva jeg må gjøre? En siste ting, når filmklippene vises (i starten av oppdrag) hakker det iblant og filmene går liksom litt tregt.. Noen andre som har meket det? takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Denne tråden er feilpostet. Når man fremmer et eller flere spørsmål man ikke trenger å diskutere skal tråden postes under: Spørsmål og svar - Konsoll Siden du spør om noe som ikke trengs å diskuteres passer tråden din bedre i den nevnte kategori. Tråden flyttes derfor dit. Snorre *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Filmene hakker meg meg, og musikken bruker å hakke under spilling. Men noe grafikkfeil har jeg ikke merket, bortsett fra at jeg ikke synest grafikken var så bra som alle skal ha det til.. Dog har jeg bare spilt i en liten time Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Jeg har opplevd det at det hakker under videoene, men det som er merkeligere er eksplosjonene når jeg spiller over live! Det er liksom ingen eksplosjon, men bare svære klosser som flyr opp i luften.... Endret 17. desember 2005 av Fettgnomen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Filmer hakker fordi dere ikke har satt 360 til PAL60. Sjekk innstillingene deres. Ja det virker som det er litt feil med shadow-maps i spillet. Men det er bare noen steder. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Min er stilt inn på Pal60... Var faktisk det første jeg gjor med konsollen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå