master_al Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg har rippet en mp3-cd som jeg har brent fra nero, og putter den inn i boksen kommer det ikke fram muligheten til å rippe platen. Så er det noe galt med selve plata(at man ikke kan brenne mp3-plater) eller er det noe annet? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg har rippet en mp3-cd som jeg har brent fra nero, og putter den inn i boksen kommer det ikke fram muligheten til å rippe platen. Så er det noe galt med selve plata(at man ikke kan brenne mp3-plater) eller er det noe annet? 5305236[/snapback] mener du data-cd? som i att du bare har laget vanlig mp3 filer rett inn på plata? Det vil i såfall ikke funke... Du må brenne cden som en audiocd Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg har rippet en mp3-cd som jeg har brent fra nero, og putter den inn i boksen kommer det ikke fram muligheten til å rippe platen. Så er det noe galt med selve plata(at man ikke kan brenne mp3-plater) eller er det noe annet? 5305236[/snapback] mener du data-cd? som i att du bare har laget vanlig mp3 filer rett inn på plata? Det vil i såfall ikke funke... Du må brenne cden som en audiocd 5305275[/snapback] Ja jeg mente data-cd ja. Men da vet jeg det da Lenke til kommentar
Dolphin Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Får det ikke til uansett åssen jeg brenner dvd'n jeg..men får spilt av sangene da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå