asad Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Er dette et bra kort?Hva skal man egentlig med fjernkontrollern? Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Er det noen som har hatt erfaringer med det? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Erm, du kan ikke forvente deg at folk skal svare på timen (dine 3 første poster er innen 60min). Hvis du har så hastverk at det er det siste du tenker på før du legger deg (klokka 00.) og det første du tenker på når du står opp (07), så bør du bruke Google å søke etter review's på skjermkortet. Om det er greit skjermkort? Ja visst. Jeg for min del hadde kanskje vurdert et annet skjermkort, muligens, alt etter hva det skal brukes som. (Bare spill f.eks?) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Bumping av tråder er ikke tillatt. Se punkt 7 i retningslinjene http://forum.hardware.no/retningslinjer.php. Da det er snakk om så mange "bumpinger" får du en ukes ferie fra forumet. Om du er veldig uenig så send meg en mail på peroivind(a)hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg