Inspekta Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Er det vits å bytte om system til pci express eller kommer noe sånt som agp 16x neste måned som du kan bruke i gamle agp8x HK's fram til du gidder oppgradere resten? Noen innspill eller noen som kan avkrefte? Svidde meg på å kjøpe s754 og agp rett føre 939 og pciE tok av forrige gang, vil nødig gå i samme fella igjen å blokkere meg for oppgraderte nær framtidige komponenter Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Neste gang du skal oppgradere gå for pci-e. AGP er på veg ut av markedet. Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Ja men siden agp8x hadde vært raskere enn pci8x lurer jeg på om produsentene kommer tilbake til det gamle systemet bare med en 16xagp eller noe annet lurt for å få tappet oss for penger å få oss til å kjøpe nye HK's og skjermkort på nytt igjen Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja men siden agp8x hadde vært raskere enn pci8x lurer jeg på om produsentene kommer tilbake til det gamle systemet bare med en 16xagp eller noe annet lurt for å få tappet oss for penger å få oss til å kjøpe nye HK's og skjermkort på nytt igjen 5305189[/snapback] AGP-Express? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja men siden agp8x hadde vært raskere enn pci8x lurer jeg på om produsentene kommer tilbake til det gamle systemet bare med en 16xagp eller noe annet lurt for å få tappet oss for penger å få oss til å kjøpe nye HK's og skjermkort på nytt igjen 5305189[/snapback] AGP-Express? 5305278[/snapback] Først kom pci>agp>pci-express>agp-express... Trenden ser slik ut ja Dersom du skal kjøpe pc nå, så går man så klart for pci-express, og ikke agp. Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Poenget med denne tråden var å finne ut om noen satt på noen informasjon om det kom et nytt system veldig snart. For da gidder jeg ikke kjøpe pci express nå siden det har vært i to år så er det sikkert et nytt system rundt hjørnet, hvis dere hadde lest posten ser dere at agp16x er bare et hypotetisk navn for noe som "kan" komme. Men ingen som vet noe jeg ikke vet tydeligvis, og ja, jeg har fått med meg at jeg burde kjøpe pci express hvis jeg skal kjøpe noe nå. Mye seriøse svar.. doh Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 PCI-Express har så stor minnebåndbredde at jeg ikke tror det vil bli faset ut på en god stund, det er hva jeg har oppfattet. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg også dreit meg ut og kjøpte agp rett før pci-e kom. Men etter det jeg vet så vil pci-e være standard ihvertfall noen år fremover. Det er nesten umulig å kjøpe en PC som er oppgraderbar etter ett par år. Teknologien går veldig fort fremover. Lenke til kommentar
enema Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 jeg kan ikke si jeg dreit meg ut med å kjøpe agp rett før pci-e kom, syns det fungerer heeelt fint, jeg... 103.5 fps gjennomsnitt i css og hl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå