|Cipher| Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et problem, USB en på maskinen min funker ikke. Jeg må bruke en overgang til PS2 for min Logitech DualOptical, og det er kjedelig... Har vært i Biosen og alt mulig, men allikevel. Kobler jeg noe inn i USB, så skjer det ikkeno, musen bare funker ikke. Ikkeno lys eller no under. HJELP! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 hadde selv problemer med at usb'n ikke funket på min maskinen, da var det bare noen usb setttings i biosen som var disablet (usb controller eller no sånt). men du sier jo at du allerede har vaert i bios, så dette innlegget er vel egentlig til ingen nytte så derfor skal jeg holde kjeft nå. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvordan HK har du? Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 har du overklokka pc'n din? hørte no rykter om at usb kan bli grinete hvis du klokker.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 USB'n har aldri funka, self før og etter jeg klokket ... :smile: Sitter på skoen, og husker ikke hvilket H-Kort jeg har. Det følger ofte en CD med H-Kortet med drivere og slikt, kan det være noe på den som er brukbart? Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 sikkert ikke dumt å ta en aldri så liten titt på den cd'n nei.. hender det ligger no drivere der.. kanskje t.o.m pcn blir bedre av det.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Er bare litt teit at man må gjøre det for og få den innstallert, har aldri måttet gjøre det på andre hovedkort jeg har hatt... :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå