slimy Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Får ikke under noen omstendigheter inn Sata diskene mine, alt er kjøpt nytt på komplett. Når jeg prøver å laste inn windows, kommer det bare mld om at win ikke finner noen harddisker installert. De er registert i biosen under "velg prioritet på hardisker". og under "raid options". Jeg har tom. prøvd å formatere hd på min gamle maskin uten problem og prøvde tom. og legge inn XP før jeg satt inn harddiskene. Men fortsatt nekter den. Hva kan jeg prøve nå? Harddiskene fungerer utmerket. noen instillinger i bios? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du må ha drivere til sata-kontrolleren, som skal installeres tidlig i installasjonen. Om du følger med, kommer det en melding nederst på skjermen om at du skal trykke F6 for å laste inn drivere... Gjør det, og henvis til driverene som fulgte med kortet ditt. Lenke til kommentar
slimy Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 hei igjen. Har kun en cd som fulgte med hovedkortet. og når jeg kom inn innstallasjonsprogrammet som laster inn støtte for masselagringsenheter må jeg sett i diskett.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Bruk den gamle maskinen din da, og legg driverne over på en diskett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå