Ksungam Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Er jo mye snakk om dette med HD-Ready på TV. Så lurte jeg på om dette hadde noe å si for hvor bra kvalitet det blir på DVD-filmer? Skal kjøpe meg en HD-klar TV, men må det isåfall også være en HD-klar DVD-spiller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det har jo vært mye snakk om den såkalte nye standarden for film. Enten det blir Blueray eller HD-DVD, så tror jeg nok du må belage deg på en god del venting. Selvsagt vil dine eksisterende DVD'er se bedre ut på en bedre TV. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Det har jo vært mye snakk om den såkalte nye standarden for film. Enten det blir Blueray eller HD-DVD, så tror jeg nok du må belage deg på en god del venting. Selvsagt vil dine eksisterende DVD'er se bedre ut på en bedre TV. 5305098[/snapback] Ok. Men når du sier bedre TV, tenker du da på en hd-klar, eller bare på en bedre tv generelt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det har jo vært mye snakk om den såkalte nye standarden for film. Enten det blir Blueray eller HD-DVD, så tror jeg nok du må belage deg på en god del venting. Selvsagt vil dine eksisterende DVD'er se bedre ut på en bedre TV. 5305098[/snapback] Ok. Men når du sier bedre TV, tenker du da på en hd-klar, eller bare på en bedre tv generelt? 5305136[/snapback] Alle som er bedre, det er som oftest snakk om hd-rady skjermer Magnus. Du vet at du kan få en 27" Samsung lcd til bare 7.999,- nå? Kunne den vært noe for deg? Den er hd-ready. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 OK Takker for svar Offtopic: datating, ta en tråden min da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå