Gå til innhold

Lurt å kjøpe nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lurt å kjøpe ny pc nå, eller kommer det nye CPU-er og skjermkort i nær fremtid som gjør at prisene vil synke?

5304866[/snapback]

Jeg vil ikke si det det ikke er lurt nei, når det nye kommer så kommer noe nytt etter det, og hvis du da skal vente på altid det nye så vil du aldri kjøpe pc :p Kjøp nå"! :p

Lenke til kommentar

Vel, det kommer alltid nye ting i pc-verdenen. ATI kommer jo med r580 på nyåret en gang, og nvidia kommer med g71(det var vel det den het?). Også kommer AMD med den nye sokkelen AM2, som den visstnok skal hete. Jeg skal kjøpe pc rett etter jul nå. Jeg tror ikke AM2 vil gi noe særlig ytelsesløft i starten, men r580 har jeg stor tro på :) . Jeg kjøper mest sannsynlig r520, eller x1800xt som den ble hetende, siden jeg ikke gidder å vente på r580.

Lenke til kommentar

det kommer ann på om du skal ha en high-end pc eller bare en kontor pc! Venter du på r580 og AM2 vil du nok ha en high-end maskin, men skal du ha en kontor pc kan du nok trygt kjøpe nå! :D skal du ha en kontor pc kan du søke på det i dette forumet og se om du finner noen i din prisklasse. skal du ha en gamer på kan du gjøre det samme. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...