SirAleks Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) God kveld i stuen.. Jeg skal nå gå til innkjøp av ny kameraveske til mitt 350D speilrefleks. I vesken vil jeg også ha plass til mitt objektiv og evt. et fremtidig objektiv (altså to stk.). Kan vere greitt med plass til blitz og evt. en notisblokk også Har nå en Caselogic ES-5, men denne er etter min mening litt lite fôret / beskyttet mot støt / slag. Vet heller ikke hvor vanntett det er, men uansett så kan det bli litt for lite plass i vesken. Noen som kan anbefale meg en godt fôret og vannavstøtende kameraveske med plass til overnevnte ting? Edit: Kan forøvri henvise til innlegg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=456950 om anbefalinger av ryggsekk til 350D m/ utstyr. Men, tar gjerne i mot tips her til kameravesker Endret 17. desember 2005 av SirAleks Lenke til kommentar
olemm Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 2 veskeprodusenter som har "alt" av størrelser på kameravesker og skikkelig kvalitet og foring er Crumpler og Lowepro. Lowepro sine AW-bagger har regntrekk og tåler en hel del søplevær. Dette er solide vesker, men hvor mye en softbag beskytter mot støt og slag i alle fall veit jeg imidlertid ikke, men jeg tror ingen av de "rimelige" baggene tåler så mye at jeg hadde sendt utstyret mitt i bagasjen på et fly i en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå