Zyko Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg booter Windows, fryser hele greien både i normal og safe mode. Det virker som om windows mangler noen filer (virus?). Så jeg tenkte jeg kunne foramtere den gjennom command prompt, men det var ikke pc'en enig i: "Format cannot run beacause the volume is in use by another process. Format may run if this volume is dismounted first. All opened handles to this volume would then be invalid. Would you like to force a dismount on this volume?" Men det som skjer når jeg svarer ja eller nei er dette: "Cannot lock the drive. The volume is still in use." Når jeg prøver meg Windows XP cd'en så kan jeg ikke formatere partisipasjonen(?) fordi setup filene ligger der. Hva kan jeg gjøre? Er det noen mulighet at jeg kan bruke en form for recovery eller noe sånt? Takker for alle svar! MVH Zyko Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg booter Windows, fryser hele greien både i normal og safe mode. Det virker som om windows mangler noen filer (virus?). Så jeg tenkte jeg kunne foramtere den gjennom command prompt, men det var ikke pc'en enig i: "Format cannot run beacause the volume is in use by another process. Format may run if this volume is dismounted first. All opened handles to this volume would then be invalid. Would you like to force a dismount on this volume?" Men det som skjer når jeg svarer ja eller nei er dette: "Cannot lock the drive. The volume is still in use." Når jeg prøver meg Windows XP cd'en så kan jeg ikke formatere partisipasjonen(?) fordi setup filene ligger der. Hva kan jeg gjøre? Er det noen mulighet at jeg kan bruke en form for recovery eller noe sånt? Takker for alle svar! MVH Zyko 5304658[/snapback] Du får ikke til å slette partisjonen med XP-CD'en? Også opprette ny partisjon, og deretter formatere? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Du får ikke til å slette partisjonen med XP-CD'en? Også opprette ny partisjon, og deretter formatere? Nei, det går ikke.... Trenger ledig minne for det, men all minnen er brukt i den ene partisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå