NightWolfie Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Noen som har kjøpt seg faceplates eller vet om et sted hvor de selger en del forskjellige? Fortell litt om din faceplate! Lyster litt på den "sun" faceplaten på komplett.no Og angående monsterkabel...HURRA! det har kommet ut! Jeg lyster veldig på den som har komponent med optisk. Noen som har erfaringer om denne? LINK Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Monsteren har vel vært tilgjengelig hele tiden siden launch den. Monster er mye penger i merkenavnet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjøp heller denne: http://www.joytech.net/products.php?sectio...&lang=1&catID=4 Så slipper du å kaste bort masse penger på Monster-merkenavnet og du får en like god kabel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjøp heller denne: http://www.joytech.net/products.php?sectio...9001;=1&catID=4Så slipper du å kaste bort masse penger på Monster-merkenavnet og du får en like god kabel... 5306966[/snapback] Hvor får man kjøpt denne kabelen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvor får man kjøpt denne kabelen? 5307240[/snapback] De har den på Play Now-kjeden tror jeg (hadde i hvert fall det her i bergen). Ellers så får du også kjøpt den på Komplett; her. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 vet ikke jeg, hørt mer av monster.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) vet ikke jeg, hørt mer av monster.... 5309593[/snapback] Så den kabelen flytter 1'ere og 0'ere via en optisk kabel bedre enn Joytech sin? Det har uansett ingenting å si på så korte kabellenger og 0'ere og 1'ere kan ikke bli farget av forstyrrelser slik analoge kabler kan. Tvilsomt at du i det hele tatt kan merke forskjell (hvis den finnes) selv ved direkte sammenligningen. Grunnen til at monsterkabelen er dyrere er pga merkenavnet "Monster". Endret 18. desember 2005 av SBS Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 vet du om noen tester som forteller om kablene, og kanskje viser en liten monster cable VS Joytech ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå