haarod Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Ja, har vært fan av Darkness ganske lenge, men lurer på om de skal til Norge i løpet av 2006? Var ganske vanskelig å navigere seg rundt på siden deres ( http://www.thedarknessrock.com for de som lurte). Også tenkte jeg at vi kan diskutere The Darkness her også. Hva synes dere om bandet, det nye albumet og musikkstilen generelt? Synes det nye albumet dems er utrolig bra selv om jeg bare har hørt igjennom et par ganger. One Way Ticket kommer nok til å bli en slager, en veldig fengendes låt. Synes også at sangen "Seemed Like A good Idea at the Time" er veldig fin, med den beviser de at også bekler litt mer balladepregede sanger. Endret 17. desember 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
IseliLja** Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 De kommer til Oslo Spektrum den 1.Mars Elsker The Darkness Syns den nye skiva er kjempebra. Liker best "Girlfriend", den er veldig fin. Lenke til kommentar
icer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hazel Eyes og Bald er mine favoritter Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Nå som jeg har hørt albumet noen flere ganger begynner jeg å like alle sangene veldig godt. De kommer til Oslo Spektrum den 1.Mars Noen som har tenkt seg dit eller? Håper jeg kan Endret 18. desember 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
arianar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 De kommer til Oslo Spektrum den 1.Mars Noen som har tenkt seg dit eller? Håper jeg kan 5307230[/snapback] Å jadda! Billett kjøpt! Lenke til kommentar
IseliLja** Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå som jeg har hørt albumet noen flere ganger begynner jeg å like alle sangene veldig godt. De kommer til Oslo Spektrum den 1.Mars Noen som har tenkt seg dit eller? Håper jeg kan 5307230[/snapback] Jeg skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå