Gå til innhold

Trolig verdens vanskeligste nettspill.

The Norwegian

Anbefalte innlegg

LEVEL 4 SPOILER, IKKE LES HVIS DU IKKE HAR KOMMET DIT

Jeg ser at det har noe med morsekode å gjøre og har kommet frem til å det står "voodoo" og "powr", men det ser ikke ut til å funke. Hva gjør jeg galt?

5305248[/snapback]

Jonas, du mangler en bokstav på ett av ordene... Det staves tross alt riktig!! ;)

Kom forresten til lvl. 15.. Men ga opp for en stund siden.. Kanskje jeg skal begynne igjen? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer med et flott emnetittel.

Du burde bytte, ellers kommer B|Real. :evil:

5304510[/snapback]

*kremt*

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#brudd

Bare for å få dette klart, tror det er endel som ikke har fått dette med seg. Og nei, denne moderering er ikke oppe til diskusjon i enne tråden, slik gjøres på pm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...