Gå til innhold

Trolig verdens vanskeligste nettspill.

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde ikke så veldig mye med generell IQ å gjøre da. Men morsomt spill. Sitter fast på lvl 4. :p Skjønner ikke hva jeg skal google etter, finner bare masse sider med senger, puter, lamper og nattbord. :p

Edit: Kom på lvl 5 nesten rett etter jeg posta, men nå sitter jeg fast igjen! :realmad:

Edit2: Greide lvl 5, men æsj, nå er jeg så forbanna at jeg må slutte før jeg skader meg selv eller andre. Det hjelper ikke engang at jeg klarte det jeg ble sur for! Gi meg en SKIKKELIG IQ oppgave og ikke sånn "tenk kreativt" pedagogikk piss.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
hm, orker ikke jobbe på lvl 5. tror jeg har funnet ut sangnavnet, men ikke noe mer :(

5304750[/snapback]

Skal jeg gi deg et lite tips på den? Sjekk cd'en.. Deretter finner du ut hvilken sang som har den setningen i seg ;) Der har du passordet og brukernavnet!

TeggY; sjekk adresselinja... Noe du kan skru på, eller skru om mot en annen retning ;)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

LEVEL 4 SPOILER, IKKE LES HVIS DU IKKE HAR KOMMET DIT

Jeg ser at det har noe med morsekode å gjøre og har kommet frem til å det står "voodoo" og "powr", men det ser ikke ut til å funke. Hva gjør jeg galt?

Edit: :wallbash:

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...