pma Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Heisann! Ser at flere har hatt problemer med kommunikasjon mellom Nokia N70 og PC Suite. Jeg hadde selv store problemer med å få dette til, og selv de i butikken der jeg kjøpte den kunne ikke hjelpe. Etter noen timer på nett, med lesing på diverse forum rundt omkring, fant jeg en løsning som funker for meg. Først: problemet mitt var at jeg fikk kontakt mellom PC og telefon, både med kabel og bluetooth, men jeg fikk ikke PC Suite til å kommunisere med telefonen (synkronisering avbrutt på grunn av feil). For å løse problemet, åpne kommandolinjen ("Kjør..."/"Run..."), og skriv inn følgende i kommandofeltet: Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll og klikk Ok (eller trykk enter). Da vil du få en bekreftelse på at operasjonen var vellykket. Du må starte PC'en på nytt for at det skal virke. Håper dette hjelper de som på samme måte som meg har klødd seg i håret i timer, dager, uker.... for å få PC Suite og telefon til å snakke sammen! mvh Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå