svamp Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Shikaru: Kjøp et litermål som kan måle både liter og gram, og putt en eller annen eksklusiv sjokolade oppi. Så har du det Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Pappa fikk en bok av alle ting ( fikk hjelp av mamma til å finne en pappa hadde giddi å lest ) Mamma blir det værre med. Hu er den eneste jeg mangler å kjøpe til nå. 5320475[/snapback] Mødre blir alltid glade for ting til å bruke på kjøkkenet.. Mixmaster ? , sett med kniver og gafler, Krus o.l... Eller kanskje Vannkoker?, eggkoker? mye muligheter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Mener hu sa at hu trengte en sånn man moser hvitløk med ellerno. også var det noe annet, men det har jeg glemt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Pappa fikk en bok av alle ting ( fikk hjelp av mamma til å finne en pappa hadde giddi å lest ) Mamma blir det værre med. Hu er den eneste jeg mangler å kjøpe til nå. 5320475[/snapback] Mødre blir alltid glade for ting til å bruke på kjøkkenet.. Mixmaster ? , sett med kniver og gafler, Krus o.l... Eller kanskje Vannkoker?, eggkoker? mye muligheter 5320493[/snapback] Er du sikker på det? Personlig så liker jeg ikke å kjøpe slike gaver lenger, fordi det er så typisk at mødre får ting de trenger i huset, mens menn får ting de har lyst på/personlige ting. Det er ikke akkurat som om mor sier "uff, for en drittgave. Eggkoker? Hva med noe JEG hadde lyst på?" Til far: Verktøy, slips, sokker, bok, gavekort på byggmaker, sjokolade, toalettmappe, film. Til mor: Parfyme, bodylotion/håndkrem/egenpleiesett, tøfler, kosedrakt, morgenkåpe, en god såpe, gavekort på lindex, bok, skinnhansker, kinobilletter, teaterbilletter Ellers: God konfekt, hotelltur, gavekort på noe, håndklær. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Fattern: 2 stk. "Kaffeavatalen" hos HydroTexaco. 5319151[/snapback] Hvorfor to stykker? :/ Pappa får barbermaskin av søss og meg, og sett med skalljakke og bukse av mamma (jeg som valgte det ut ) Mamma får asjetter med nissemotiv som hun ønsket seg, irish coffe sett, superundertøy og sokker. De to siste er pakket som luregaver siden hun er så veldig nysgjerrig. ^^ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Siden jeg ikke har en pappa (mistet livet i 94) så har jeg en stefar ,men det er omtrent det samme. Mor: En 200pakke med røyk med en hyggelig kommentar Stefar: En stor pakke cubanske sigarer Tobakk slår sjelden feil hvis begge røyker Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Fattern: 2 stk. "Kaffeavatalen" hos HydroTexaco. 5319151[/snapback] Hvorfor to stykker? :/ 5329275[/snapback] En i Opelen, og en i volvoen! Lenke til kommentar
acon Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Minnekortleser til far (far meg og bror min), og SPA til mor (fra meg og far) Synes det far topp gaver. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 de får begge CD fra meg Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gavekort på hudpleie\massasje behandling eller SPA senter til mor. Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kjøpte Cognac til mamma og Jâgermeister til Pappa Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Far: Santana - All That I Am Mor: Il Divo - Ancore Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Mor: Spa-sett med svamper, masasjegreier osv, knivsett (med søster), mobiltelefon (gis sammen med resten av familien) Far: Slalomhjelm (med søstere), bok (også med søstere), mp3-spiller (gis sammen med resten av familien) Endret 24. desember 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå