Gå til innhold

ATI X850XT PE produsenter

Pep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt det netopp og jeg lurer på om min 360w strømforsyning som jeg fik med Chenbro kabinettet mitt vil greie det?

andre spesc: 1 80GB hdd IDE, 1 200 og 1 250Gb S-ATA, Intel Pentium 3.2Ghz@ 3.6Ghz, 1gb Ram Pc3200

Vær så snill å svar

Lenke til kommentar
Så de viktige delene er klin like med andre ord. Det er lovende. Har sett ett X850XT PE agp av PowerColor til 2600,- nytt!! Det må være ett røverkjøp. Det er nå bestilt  :w00t:

5304446[/snapback]

Røverkjøp er vel litt å ta i, til AGP er det kanskje det beste kortet du kan få tak i, mens til pci-e for du 7800GT ned i samme pris, og det er et kort som både er hakket vassere i tillegg til at det er mer framtidsrettet pga nyere arkitektur

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt det netopp og jeg lurer på om min 360w strømforsyning som jeg fik med Chenbro kabinettet mitt vil greie det?

andre spesc: 1 80GB hdd IDE, 1 200 og 1 250Gb S-ATA, Intel Pentium 3.2Ghz@ 3.6Ghz, 1gb Ram Pc3200

Vær så snill å svar

5304482[/snapback]

Aner ikke hva type psu som følger med Chenbro kabbisen, men 360W pleier som regel å vær litt lite til ting per idag, så jeg ville kanskje anbefalt deg å kjøpe en kraftigere og mer robust psu

Lenke til kommentar

Tror nok det holder med 360w strømforsyning. Har selv kjørt et 6800gt 256Mb på en 300w psu+ (dvd, 2 hardisker, 1Gb ram og 3000+ cpu)!! Dette skulle ikke vært mulig hvis en skulle tro på alt som sto skrevet inne på forumet her....

Du kan jo sjekke med denne:

http://www.jscustompcs.com/power_supply/

Testet selv denne og svaret jeg fikk var at jeg måtte minimum ha en 306w psu, men det holdt altså med 300w av merke fortron/source.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...