aspstein Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg har et X850XT kort som egentlig skulle vært et X850XT Pe kort. Kortet kjører glatt på XT PE hastigheter. Kan jeg flashe det til PE og vil jeg få noen fordeler med det? Eller er det noen programmer der jeg kan sette default clocken til PE hastigheter? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du kan flashe, og hvis du er heldig vil den nye Biosen gi høyere volt slik at du kan klokke noen mhz lengre. Her er Bios og programmer du kan bruke Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Du kan flashe, og hvis du er heldig vil den nye Biosen gi høyere volt slik at du kan klokke noen mhz lengre. Her er Bios og programmer du kan bruke 5304454[/snapback] Hehe da må det flashes ja. Minnet mitt klokker langt, men Core er det værre med, får håpe den nye biosen ordner det Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du kan flashe, og hvis du er heldig vil den nye Biosen gi høyere volt slik at du kan klokke noen mhz lengre. Her er Bios og programmer du kan bruke 5304454[/snapback] Han kan flashe ja, men det vil ikke gi han høyere volt. Blyant/loddebolt er eneste veien hvis du har tenkt å klokke lengere. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Han kan flashe ja, men det vil ikke gi han høyere volt. Blyant/loddebolt er eneste veien hvis du har tenkt å klokke lengere. 5305681[/snapback] Hmm... Jeg fikk ikke noen av de flash programmene til å funke på maskinen min (Windows 64 bit ) Men er det ikke noen forskjell da på korta utenom clocken? Endret 18. desember 2005 av aspstein Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Han kan flashe ja, men det vil ikke gi han høyere volt. Blyant/loddebolt er eneste veien hvis du har tenkt å klokke lengere. 5305681[/snapback] Hmm... Jeg fikk ikke noen av de flash programmene til å funke på maskinen min (Windows 64 bit ) Men er det ikke noen forskjell da på korta utenom clocken? 5306588[/snapback] Ja, det står X850XT PE i CCC istenden for X850XT Her er link du kan se på Her er en som har klart å Softmodde fra X850Pro til X850XT PE PS. Bios navnet må ha mindre enn 10 tegn Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Du kan flashe, og hvis du er heldig vil den nye Biosen gi høyere volt slik at du kan klokke noen mhz lengre. Her er Bios og programmer du kan bruke 5304454[/snapback] Han kan flashe ja, men det vil ikke gi han høyere volt. Blyant/loddebolt er eneste veien hvis du har tenkt å klokke lengere. 5305681[/snapback] Er du sikker? X1800xt får mye høyere volt hvis du flasher den til x1800xt pe... Men slik er det altså ikke med det kortet her? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg kikka litt på de linkene, men ble ikke så mye klokere. Problemet er at den biosen jeg lasta ned fra techPowerUp heter xxxxx.bin, men det eneste flashprogrammet jeg fikk til å kjøre bare godtok xxxxx.rom filer. Noen som vet om det finnes noen andre flash programmer enn ATIwinflash, ATIflash og Flashrom?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå