alla Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) nå har eg bestilt med eit Thermaltake Xaser III Super Tower Black frå denne http://www.datalink.no nettbutikken nåke som har erfaring med denne Endret 17. desember 2005 av alla Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvorfor kjøper folk ting og så spør om den er bra ? Lenke til kommentar
SSS Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hvorfor kjøper folk ting og så spør om den er bra ? 5304319[/snapback] Fordi de er usikre på om de har kjøpt rett. Selv har jeg ikke hørt om den nettbutikken. Endret 17. desember 2005 av SSS Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ja folk er usikre, veldig mange "gjør impulskjøp".. har foresten ikke hørt om den butikken jeg heller.. syns den så litt ja.. mindre "bra ut" når det gjelder desinget osv på siden! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Syns du er litt uklar. Ut fra "denne" virker det som om du peker tilbake på webshoppen du bestillte fra. Er det webshoppen du vil høre erfaringer fra? Hvorfor postet du da under kabinetter, og ikke under "Webshop- og butikkdiskusjoner"? Endret 23. desember 2005 av qweac Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 personelig synes jeg netbutikken så litt, ja, litt "liten ukjent butikk som lurer kundene". men bare en følelse jeg har! men når det gjelder thermaltake kabinetter, så har jeg gode erfaringer med de! selv har jeg et tt tsunami og er knall fornøyd! eneste er at viftene på tt kabinetter ofte bråker litt.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Thermaltake er knall kabinetter... Har selv Soprano, og er veldig fornøyd med det... Thermaltak har gennerel god kvalitet og mye smarte løsninger.. Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Synes også at siden så litt tvilsom ut.. Dessuten fant jeg ikke kabinettet som trådstarteren har kjøpt.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg fnat det, men det var ikkenoe bilde av det.. Fått kabinettet enda? Legg ut no bilder av det! .thumbup: Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 er vel et av disse http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/xaser3menu.htm Han sier ikke om det er med eller uten vindu så...men det er solide kabinetter med innebygde vifter osv osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå