Frugy Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe meg et Powercolor x850 XT PE for å erstatte mitt 9800SE som enkelt og greit ikke holder mål for meg lenger. Trenger sårt et nytt skjermkort. Mitt system er: AMD s754 3000+ CPU Saphire Radeon 9800 SE 1 GB Twinmos ram (synes denne er god enda faktisk) 350W Strømforsyning Har ikke råd til å kjøpe meg en ny maskin, men har råd til dette skjermkortet. Helt ny maskin blir ikke aktuelt for meg før til sommeren igjen. Er kortet et godt kjøp i forhold til prisen? Som sagt trenger jeg et nytt skjermkort uansett. 9800SE holder også på å dø nå (svært ustabilt). Hva tror dere? Jeg bruker maskinen til spilling. Mvh Trond Endret 17. desember 2005 av Frugy Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Du kan skifte til pci-e hovedkort om du har råd og kjøpe 7800GT som er eit godt val. Men vist du ikkje har nok pengar er x850XT PE det beste valget, prisen ligg på ca 2700kr. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Du kan skifte til pci-e hovedkort om du har råd og kjøpe 7800GT som er eit godt val.Men vist du ikkje har nok pengar er x850XT PE det beste valget, prisen ligg på ca 2700kr. 5305145[/snapback] Har ikke råd til ett hovedkort og et skjermkort Selv ikke Asrock Dual kortet Men da går jeg for x850XT PE til 2700 da tviler på jeg kommer til å angre etter det jeg har hørt om kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå