Gå til innhold

Får ikke logget på wow hjemme :(

Anbefalte innlegg

Har et pussig lite problem hjemme. Når jeg skal logge på hjemme får jeg alltid beskjeden "Unable to connect", selv om jeg kan gå på alle wow-nettsider det finnes og jeg får opp "bilde" på den nye wowlauncheren. Det er rett etter jeg har tastet inn passordet og jeg trykker logg inn at jeg ikke kommer lenger. :hmm:

Noen som har vært borti noe lignende? Jeg bruker selvfølgelig Telenor Online ADSL, eller fattern gjør det... :nei: kan dette ha noe med saken å gjøre?

tar imot alle tips...

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert bare loginserveren som sliter. Prøv igjen senere. Med mindre dette alltid skjer da..?

Edit: Ah, leste om igjen nå. Nevermind da :)

Forresten så tror jeg nok ikke at Telenor blokkerer World of Warcraft. Da hadde vi nok fått høre om det ganske så tydelig. Har du prøvd å midlertidig skru av firewalls kanskje?

Endret av Blib
Lenke til kommentar

det har skjedd i ca 2 mnd, så noe er det da. var rundt de tider da telenor skulle oppgradere nettlinja til alle at det startet.

norton (som jeg bruker) er skrudd av. var på LAN hos en venn. da brukte jeg windows firewall mens jeg spilte. funka helt fett. men hjemme er det et eller annet som vil at jeg ikke skal få logget på.

Norton pleier jo å blokkere feks wow og steam. Men det er jo som sagt disabla :(

kan jo nevne at vi har slik oppkoblingsboks. vet ikke om det har noe å si, men kamerata mine har jo ikke lik og for dem fungerer alt som en drøm...

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

jeg har godttatt wow i begge brannmurene jeg har på pc'n(win og norton). og har aldri hørt om peerguardian, har det heller ikke. har også lagt til de 3 (tror det er 3) portene som ligger i "help-menyen" til wow-blizzard! :yes:

ingen som vet hva dette er.. frustrerende :cry:

BurTMastA  Postet i dag, 13:01

Jeg har samme problemet, og det fikser seg ved at jeg må disable firewallen før jeg logger inn. Når jeg har kommet inn på characterscreen, så enabler jeg igjen.

fungerer hos andre, men ikke hjemme hos meg!!

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
En kamerat av meg hadde også samme problemet. Han ringte Telenor, og der fikk han beskjed om at linja var brukt til å spre virus(!). Derfor hadde de stengt av portene eller noe som WoW bruker. Etter en stund fikk han tilbake tilgangen.

5304297[/snapback]

Neste blir vel: Vi har funnet ut at Internett sprer virus og har derfor blokkert internett hos samtlige kunder, Dette koster oss mange kroner så din prisen på ADSL har nå steget med 200%. du er selfølgelig bundet til og betale.

Kanskje du bør gå på WoW forumet på wow-europe.com. kan hende det er et problem med login serveren eller noe

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...