larerl Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) For en tid tilbake begynte min PC uten stor belasning og kutte signalene til skjermen så den går i standby. PC'en rebootes men signalene kommer ikke tilbake før jeg skrur PC'en helt av og på igjen. Jeg trodde dette kunne ha med min gamle skjerm som jeg da byttet ut til fordel for en flatskjerm. Det hjalp ikke. PC'en er også reinstallert. Komplett.no har bedt meg om og kryss teste alle delene for og finne ut av om det er noe galt med noe Hardware.(Kan fort bli dyrt siden jeg ikke har to av alt.) Har noen noe tips til meg? maskinen bstår av følgende: XP pro sp 2 360W chieftec strømforsyning Asus P4B533-E CPU 2533 MHz P4 133 MHz NVIDIA GeForce 6800 LE (128 MB) Floppy disk drive 3xHD (60gb, 200gb, 200gb) ata133 2x512 RAM Firewire kort videoredigerings kort dvd brenner cd brenner Endret 17. desember 2005 av larerl Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei, prøv om du kommer inn i bios, load setup defaults (ev F5) hvis ikke det lykkes , demonter til et minimum , ev reset cmos med jumper se i manualen, load setup , tror mulig noe er oveklokket, minnet eller cpu ? er det fremdeles problemer , bytt strømforsyning. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Prøv med en annen harddisk. Er prosessoren eller skjermkortet varmt? Er cpu-vifta full av støv? Eventuellt last ned Ultimate Boot CD og kjør noen diagnoseprogrammer. (Jeg fikk bruk for den senest i går) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå