erikstein Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg skal for første gang kjøpe meg en LCD tv til å ha i stua. Jeg har satt en absolutt øverste grense på 10000,- noe jeg mener er mer enn nok for en tv Har noen små krav: HD-ready slik at den kan brukes på xbox360 VGA slik at den kan kobles til min htpc Størst mulig bildeflate Jeg har absolutt ingen erfaring med slike produkter..men jeg har funnet en fin sak fra bestbuy.no Nemlig en Samsung LE-32T51BX dette virker på meg som et godt kjøp + at produsentet er kjent. Ser at bla komplett.no har en Hyundai til en tusenlapp mindre...men jeg føler ikke at Hyundai har samme kvalitet.. Om noen har tips til en skjerm jeg burde velge så spytt ut! Gjerne elkjøp...da kan jeg reise ned og hente den i dag Lenke til kommentar
espw Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Helst nytt eller? Vet om et brukt(VELDIG lite brukt) Qpvision 32" LCDTV, Hd-ready, Ny pris 14k si ifra hvis jeg skal grave opp mer info og link til tv Espen Endret 19. desember 2005 av espw Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi har http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=59394 på kjøkkenet.. Og, jeg må si den fungerer seriøst bra. Justerer seg etter lyset, fargene er gode og klare, og den ser utrolig bra. I tilleg er den HD-klar. Veldig mye for pengene må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå