wil Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 BigJackW: Du skal ikke tro, du skal vite. Tro kan dere gjøre i kirka på Lørdan . Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 BigJackW: Du skal ikke tro, du skal vite. Tro kan dere gjøre i kirka på Lørdan . 5307747[/snapback] Søndag, takk Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Å du bytta dag for Julaften ser jeg . Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg kjenner flere som ikke har Sp2, ekte nerder... Husker når jeg installerte Sp2, irritasjonsmomentene tok aldri slutt... Da først det å sitte på treige 64kb linja i evigheter å vente på oppdateringer, hver dag, mange timer, blir for dyrt... Å det at brannmur antivirus å oppdateringer ALDRI sluttet å mase... Ikke alle har internett en gang, å sikkert ikke hørt om Sp2... Å hva er Sp2.? jo en "sorry men vi glemte dette på den originale utgivelsen.." å det får man ikke mye respet av blant den normale intetviter... Er som at bilfabrikken kommer etter deg å sier "øy, sorry, men vi glemte å sette på brremser på bilen din..!" blir for dumt... (GOD JUL) Lenke til kommentar
ktmsk Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 sp2 det er nedlasting sin verste fiende synes eg. :!: Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Vent litt her nå. Hvorfor sier dere at det ikke funker med Sp2 på piratXP når dere ikke har prøvd selv? Jeg kan si så mye som at det at man ikke får lagt inn Sp2 på piratXP er bare svada. Det funker. Mer sier jeg ikke. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Vent litt her nå. Hvorfor sier dere at det ikke funker med Sp2 på piratXP når dere ikke har prøvd selv? Jeg kan si så mye som at det at man ikke får lagt inn Sp2 på piratXP er bare svada. Det funker. Mer sier jeg ikke. 5339176[/snapback] Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg har en nabo som har XP pirat, han kom på døra mi å spurte om jeg kunne hjelpe han i å installere SP2. Gikk helt fint rett før installasjonen, sto at Windows XP hadde ugyldig cd-key eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gikk helt fint rett før installasjonen, sto at Windows XP hadde ugyldig cd-key eller noe sånt. 5339185[/snapback] stemmer det, kommer hos alle med pirat... men som alt annet så har noen funnet en løsning på det også.... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg nekter å ikke ha Sp2 innstallert. Jeg har ikke hatt ett eneste virus siden den pakka kom. Har kun vært nødt til å hente ned to patcher for å få ting til å fungere. Blant annet Flåklypa- spillet tålte ikke Sp2 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gikk helt fint rett før installasjonen, sto at Windows XP hadde ugyldig cd-key eller noe sånt. 5339185[/snapback] stemmer det, kommer hos alle med pirat... men som alt annet så har noen funnet en løsning på det også.... 5339216[/snapback] Ja da....hvor finner jeg den? nei da bare kødder Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gikk helt fint rett før installasjonen, sto at Windows XP hadde ugyldig cd-key eller noe sånt. 5339185[/snapback] stemmer det, kommer hos alle med pirat... men som alt annet så har noen funnet en løsning på det også.... 5339216[/snapback] Ja da....hvor finner jeg den? nei da bare kødder 5339245[/snapback] Hehe, akkurat derfor jeg avsluttet innlegget der.... Synes nå at et operativsystem er vel det man BØR ha lovlig versjon av... Men noen som vet hvor mange som kjører Pirat versjon av XP.? Er disse med i de tallene som ble nevnt.? Isåfall så kan jo mye av grunden ligge i at folk ikke FÅR legge inn SP2.......... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Gikk helt fint rett før installasjonen, sto at Windows XP hadde ugyldig cd-key eller noe sånt. 5339185[/snapback] stemmer det, kommer hos alle med pirat... men som alt annet så har noen funnet en løsning på det også.... 5339216[/snapback] Ikke alle pirater for den meldingen. Jeg får den aldri når jeg legger inn SP2, og jeg har ikke gjort noen triks for å få det til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 folk er så paranoide, hvorfor ikke legge inn sikkerhetsoppdateringer? for meg er det galskap og gå online med en windows maskin som ikke er oppdatert... Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Phax: Gratullerer. Du har skjønt det. Neida, er ikke noe problem å legge inn Sp2 på brent XP. Jeg vil heller aldri gå på nett uten oppdatert Windows. Bare at jeg har en sånn pakke jeg da som jeg installerer etter formatering. Denne pakken inneholder alle oppdateringer som har kommet ut. Kjempe fin pakke. Tror den finnes til Norsk Windows også, men det har jeg ikke prøvd da jeg aldri bruker Norsk Windows selv. Bare engelsk. Uannsett. Man bør ha oppdatert Windows hvis man skal på nett. Å dere som kauker over dere om at dere har så oppdatert Windows, og allikevel sier at de har en sikker pc. Dette er ikke helt sant, for om dere ikke har Sp2 så er dere allikevel utsatt. Så det så. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Etter hver gang jeg har formanter maskina, går jeg rett til online.no sin side for å laste ned NIS (antivirus og brannmur). Jeg går ikke på et forbanna nettseted uten å ha installert det Spyware og virus er det værste jæij væit Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Etter hver gang jeg har formanter maskina, går jeg rett til online.no sin side for å laste ned NIS (antivirus og brannmur). Jeg går ikke på et forbanna nettseted uten å ha installert det Så du går ikke på noe nettsted før du har vært på et nettsted og lastet ned NIS Det er forresten interessant å se hvor mange i denne tråden som skryter av at de kjører med stjålet Windows... Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ja, den var litt djup for meg å. Hvorfor laster du ned NIS hver gang du formaterer? Hvorfor har du den ikke bare på en CD/DVD eller en annen partisjon på harddisken din? Dette er da mye bedre. Det er noe alle bør ha. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Næh Går selfølgelig på sida for å laste ned NIS da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå