AOe Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Den var jo skikkelig nice da! Er det ikke sånn at asus produserer "kabinettene" til apple og? Hvis denne ikke blir for dyr så skal jeg /(&%¤#"¤%&/ meg ha en! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Asus har lansert en bærbar for urbane folk på farten. W6 Premium Edition er en relativt kraftig maskin med et innbydende design. Les mer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 ASUS *kan* design, og det stopper ikke med det heller. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg synes ASUS er en kvalitetsprodusent over hele fjølja, og de befester bare posisjonen sin i nok et masrked med et slikt produkt. Plutselig fikk jeg lyst på ny laptop Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 hmm, kan jeg få den levert med en halvspist appelsin inngravert i lokket? bare slik for å gjøre det helt tydelig at "nei, dette er ikke en mac". også helst fritt valg av linux distro installert Lenke til kommentar
jib Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Nå er det bare å glede seg til Asus fortsetter W-serien med en yonah dualcore .. noe jeg regner med kommer til å skje i februar-mars. Såvidt meg bekjent tok ingen butikker i Norge inn W6A. Jeg maila Asus da modellen ble sluppet og de svarte at denne avgjørelsen kun lå hos importørene og at de ikke bevisst gjorde noe for å "holde igjen" W6A. De anbefalte meg å spørre hattelco som igjen svarte at de ikke kom til å ta den inn. Huh. Så får vi se om denne dukker opp i butikkene eller ikke .. Endret 17. desember 2005 av jib Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå er det bare å glede seg til Asus fortsetter W-serien med en yonah dualcore .. noe jeg regner med kommer til å skje i februar-mars. Såvidt meg bekjent tok ingen butikker i Norge inn W6A. Jeg maila Asus da modellen ble sluppet og de svarte at denne avgjørelsen kun lå hos importørene og at de ikke bevisst gjorde noe for å "holde igjen" W6A. De anbefalte meg å spørre hattelco som igjen svarte at de ikke kom til å ta den inn. Huh. Så får vi se om denne dukker opp i butikkene eller ikke .. 5303967[/snapback] W6A ble bevisst stoppet av Asus da de ikke ville selge den i det nordiske markedet. Det kan også være på grunn av at levetiden på maskinen ville være kort og den ville da gjort at w5 serien hadde solgt mindre. Det kunne da ført til at de totalt sett tapte penger på begge modellene istedet for å tjene på den ene (mine tanker). Jeg skulle gjerne sett W6A her i landet også, men tror ikke at det vil skje før Yonah-maskinene kommer. Det blir spennende å se hvordan maskinene blir med Yonah i første kvartal. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Eneste designendringen er at den er hvit i stedet for svart. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå er det bare å glede seg til Asus fortsetter W-serien med en yonah dualcore .. noe jeg regner med kommer til å skje i februar-mars. Såvidt meg bekjent tok ingen butikker i Norge inn W6A. Jeg maila Asus da modellen ble sluppet og de svarte at denne avgjørelsen kun lå hos importørene og at de ikke bevisst gjorde noe for å "holde igjen" W6A. De anbefalte meg å spørre hattelco som igjen svarte at de ikke kom til å ta den inn. Huh. Så får vi se om denne dukker opp i butikkene eller ikke .. 5303967[/snapback] W6A ble bevisst stoppet av Asus da de ikke ville selge den i det nordiske markedet. Det kan også være på grunn av at levetiden på maskinen ville være kort og den ville da gjort at w5 serien hadde solgt mindre. Det kunne da ført til at de totalt sett tapte penger på begge modellene istedet for å tjene på den ene (mine tanker). Jeg skulle gjerne sett W6A her i landet også, men tror ikke at det vil skje før Yonah-maskinene kommer. Det blir spennende å se hvordan maskinene blir med Yonah i første kvartal. 5304311[/snapback] Du sier at: "Det blir spennende å se hvordan maskinene blir med Yonah i første kvartal." Tror du maskinen W5F får så store endringer at den skiller seg veldig fra W5A? Er det ikke samme maskinen bare med et annet hovedkort og prosessor? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det ikke samme maskinen bare med et annet hovedkort og prosessor? 5494549[/snapback] Blir fort en stor forskjell da. Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det blir ikke så store endringene fra W5A til W5F utenom hovedkort og prosessor. Såvidt jeg har forstått har de fjernet radio-senderen til ekstern mus, men har lagt ved en ekstern bluetooth mus istedet. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ok, men da er vel dette det lureste kjøpeste av ultraportabel pc hvis man kan vente til mars måned? Asus W5A har bare fått god kritikk og hvis W5F er samme maskinen bare bedre ytelse er saken klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå