torMAD Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 heisann! for å gjøre en lang historie kort så mistenker jeg at jeg har en jordfeil i en spole.. hvordan skal jeg gå frem for å finne denne? jeg tenker automatisk megging men er veldig usikker.. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 heisann! for å gjøre en lang historie kort så mistenker jeg at jeg har en jordfeil i en spole.. hvordan skal jeg gå frem for å finne denne? jeg tenker automatisk megging men er veldig usikker.. 5303683[/snapback] Hva er 'jordfeil i en spole'? Lenke til kommentar
stol Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) kan man måle mellom fase og jord, men vet ikke ogsen det er med en spole men hvordan kom du frem til at det er en jordfeil i en spole? Endret 17. desember 2005 av stol Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er bare å megge den aktuelle spolen. Mål mellom leder og godset i spolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå