DevianX Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Asus P4S8X/LAN/SATA/1394, Mainboard S-478 SIS 648 ATX Audio Raid Firewire LAN UDMA133 S-ATA 8XAGP Dette er det nye hk til asus. Tror dere at dette er et bra kjøp? samme overklokkings muligheter eller ikke? Hva støtter dette hk? jeg har 2.2 med 400 fsb og ddr400 Klarer dette kortet dette? Trenger svar fort, siden jeg skal kjøpe hk imorgen! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har vurdert å kjøpe dette selv, det ser jo veldig bra ut. Har du tenkt å kjøpe det i morgen? Er det noen webshop som har det på lager i morgen da? På flexi-data og komplett får de det inn den 10. september. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 psdata har 20+ på lager. Men er det bra på tanke på overklokking? Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg henger meg på her, lurer også på hvilket av disse jeg skal ha. Jeg skal ha firewire men jeg går ikke for et hk som er evt mindre stabilt eller mindre klokke venlig Gunder Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 P4S8X har vist seg å vere veldig ustabilt i tillegg har dette dårligere overklokkingsmuligheter ,dette kortet har ikke agp/pci lås Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 P4S8X har kommet positivt ut i det fleste testene jeg har sett... og når det gjelder utabilitet så er det kun Snekker'n jeg har sett som har klaget på det. Er det i det hele tatt noen som har testet kortet med den nye BIOS oppdateringen? Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 21:00, skrev LarsM:P4S8X har kommet positivt ut i det fleste testene jeg har sett... og når det gjelder utabilitet så er det kun Snekker'n jeg har sett som har klaget på det.Er det i det hele tatt noen som har testet kortet med den nye BIOS oppdateringen? hehe, jeg kan klage på det jeg også om det var det!En kamerat fikk det ikke stabilt på minnefrekvens over 266 mhz. Jeg kan også sette inn en quote fra slapps.com Quote: Vi hadde problemer med dette kortet, da det ikke ville kjøre stabilt på minnehastigheter over DDR266. Derfor er ikke DDR333 tatt med i sammenligningen ok. NÅ er det ikke BARE snekker'n som har klaga. Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg hadde også Asus P4S8X, før jeg bytta det med et P4B533-V. P4S8X fikk jeg aldri stabilt på minne over 266Mhz (hadde pc2700 333MhzDDR minne) . Reboot til stadighet. Forb*** irriterende. P4B533-v kortet derimot, enormt stabilt og overklokkingsvennlig. Agp&Pci lock. Kjører en P4 2,4@2,8. (533fsb) 35 grader idle - 42 grader full load. P.K Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Asus kommer med et 2 nye kort i morgen basert på de nye Intel brikkene, 845 PE og GE! Det eneste disse ikke støtter som p4s8x gjør, er AGP 8x! Pluss at disse kommer med en ny og mye bedre on board lydkontroller! Sjekk hjemmsida til Asus under Motherboards. Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Asus kommer med et 2 nye kort i morgen basert på de nye Intel brikkene, 845 PE og GE! Det eneste disse ikke støtter som p4s8x gjør, er AGP 8x! Pluss at disse kommer med en ny og mye bedre on board lydkontroller! Sjekk hjemmsida til Asus under Motherboards. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 21:00, skrev LarsM:P4S8X har kommet positivt ut i det fleste testene jeg har sett... og når det gjelder utabilitet så er det kun Snekker'n jeg har sett som har klaget på det.Er det i det hele tatt noen som har testet kortet med den nye BIOS oppdateringen? Det er en ting med tester noe annet når man får det i maskinen har det vist seg,du har heller ikke tatt deg bryet med å lese her på forumet da ville du ha sett at de fleste som har dette kortet har hatt en eller annen feil/ustablitet på dette kortet, så ver ikke så h,vettes bråkjekk i dine påstander Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 H,lvetes bråkjekk... tror heller det er du som er noe hårsår. Alt jeg opplyste om var den eneste _jeg_ hadde sett med problemer var deg, men jeg ser etter de andre postene at det var flere. Jeg nevnte også kun at i de fleste testene som var gjort kom det gått ut. Jeg tror også faktisk at stabilitet teller endel inn på score når man tester HK, også på dette kortet... Og fortsatt ingen som svarer... har noen i det hele tatt seg bryet til å teste kortet med BIOS oppdatering inne? Jeg husker på en thread da kortet akkurat hadde kommet, noen hadde hatt kontakt med Asus at problemene skulle bli fikset i en senere oppdatering og at de ville ikke ta kortet av markedet siden andre produsenter hadde liknende kort ute... [ Denne Melding var redigert av: LarsM på 2002-10-07 10:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå