Metalhead Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det som irriterte var at lyden på black stage var dårlig Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ja var endel tvilsom lyd, men om man plasserte seg rett, så var den ikke sååå ille. Og Celtic Frost herjet ja! Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mye fyll, ikke så mange konserter som jeg hadde tenkt å få med meg.. med andre ord: vanlig festivalpraksis. Er stygt redd nordmenn må jobbe hardere for å opprettholde drekkeryktet sitt, campet sammen med (ex-)bartenderne fra Rock In og Brothers of Beer, en gjeng gale folk fra Israel.. makan til drekking har jeg aldri sett! Soilwork var helt fantastisk, Fear Factory var bra (allsang i hele publikum.. *frysninger*) men Finntroll var nok beste opplevelsen (mye på grunn av selskapet under konserten ) Så lite til nordmenn generelt, annet enn Rock In folk? Hvor i granskauen oppholdt dere dere hen? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ja hvor bodde folk egentlig? Bodde oppe på H-området, ikke sa langt fra dassene der. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg bodde ganske nærme A-en, ved noen doer og en vanntank. Er litt usikker på om jeg var på O eller A, da jeg var på andre siden av veien for A-skiltet (og doene). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre. 6598600[/snapback] *host* Virker som metalfolk er like folkesky som vanlige nerder. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre. 6598600[/snapback] *host* Virker som metalfolk er like folkesky som vanlige nerder. 6635543[/snapback] Ja.. For det var jo så lett å finne folk der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Av en eller annen mystisk grunn fant jeg alltid tilbake til folkene jeg dro med, selv om vi dro på forskjellige konserter og jeg dro alene noen ganger. De bare "dukka opp" helt plutselig når man sto i en matbod eller lignende. Var i 1999 da. Jeg sleit max en natt å finne teltet mitt, gikk rundt i 2 timer i pissregn midt på natta. Endret 8. august 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bode på camp M. Angående Finntroll så ca 2m fra meg var det et par som hadde seg lit "kos". Var det deg Tze? Er du skallet og hadde et par solbriller på hodet under konserten? Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Koste meg stort, ja, men er nok langt fra skallet og var nok ikke den type kos jeg antar du hinter til Bodde på camp D, rett ovenfor der "hovedveien" i utkanten av camp C gikk. Å finne folk man kjenner var ikke no problem, så lenge man veit ca hvor de holdt til, hva de liker å ete og hva de har tenkt å se. Finne folk man aldri har møtt før, derimot.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ja kjentfolk hadde jeg stort sett kontroll på. Vi pleide å møtes utfor den cocktailbaren mellom wet-stage og stor-scenene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre. 6598600[/snapback] *host* Virker som metalfolk er like folkesky som vanlige nerder. 6635543[/snapback] Fant ikke mange nordmenn desverre. Mens jeg ventet på Emperor møtte jeg noen hyggelige nedelendere da. De syntes det var veldig kult at jeg var norsk. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 vi var 8 fra norge på B-camp =) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 vi var 8 fra norge på B-camp =) 6676166[/snapback] Vi var vel en 10 stk som campet sammen, pluss ett par rare tyskere. Var en norsk camp til rett ved siden av, men var så lite på campingen så fikk ikke noe kontakt med dem. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 rare tyskere det hadde vi også Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 rare tyskere det hadde vi også 6681476[/snapback] Hehe.. De er virkelig ett merkelig folkeslag. Han var tysk han ene jeg reiste sammen. Jobber sammen han her i Tromsø. Så vi var på rundtur i de mer tvilsomme strøkene på Reeperbahn mens vi ventet på at bussen til Wacken skulle gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå