Jernlov Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå har jeg bestilt billett Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Skal du reise med Festivalbussen da? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg skal reise med familien Hehe, de skal ikke være med på festivalen da. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Men hva i helvete?! Plutselig har de bytta om på Opeth og Six Feet Under? Da må jeg jo velge mellom Soilwork og Opeth, og begge band er en god del av grunnen til at man har tenkt seg dit.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Den er kjipern Kunne tenkt meg å dra dit, men blir nok ikke før om et par år \m/ Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fy faen. Nestegang blir det egen bilettbestiling fra Wacken og fly til Hamburg. Har en kompis som absolut skulle med buss og greier. Så nå har festivalbussen sagt at de kjører fra Gøteborg istedenfor Oslo . Så nå blir det fly til Oslo og buss til Gøteborg med plassgaranti. YAY Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Kan ikke de som skal til Wacken sende meg en PM, så lager jeg en liste i første post? Lenke til kommentar
Tze Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Folkens, se etter et gult/blågrått rutete stort telt, med Fear Factory - Demanufacture flagg (og muligens Emperor) flagrende i vinden edit: leif Endret 28. juli 2006 av Tze Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har du telt som det går an å sitte under Tze? hehe. Jeg har to arr på magen som ikke er grod ennå. Et blindtarmarr og et nedover magen. Så ser du en som er lit treig å gå og reiser seg lit snålt så er det meg Lenke til kommentar
Tze Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Reporting in from Deutschland Metalhead: Droppa partyteltet, men antar noen andre i campen sikkert har.. See ya at Wacken! Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er så reisesyk nå! Tiden går så sakte BAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Se etter en høy (ca 195), kjekk () og relativt tynn fyr med bølget, mørkeblondt hår til nakken/skuldrene. Det er meg. Hvordan er været i Tyskland? Edit: Wacken i seg selv er bare en bitteliten landsby med noen få butikker og en vanlig matbutikk. Det er også ca 1 km å gå ned dit, så det anbefales egentlig ikke å satse på å kjøpe all mulig mat der. Men det er haugevis av matboder på festivalområdet. Ellers anbefales å ha et lys eller flagg ellerno på teltet ditt, så du greier å finne det igjen i mørket når du kommer tilbake fra konserter. Er ikke så lett å orientere seg når det går sandveier på kryss og tvers, og jeg lette i 2 timer etter mitt telt en kveld det styrtregnet. Hvordan fester du flagget på teltet? Endret 31. juli 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Ducttape regner jeg med? Eller kanskje sikkerhetsnåler eller noe sånnt. Edit: Skulle så gjerne dratt på wacken i år! Endret 31. juli 2006 av ersa Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dere som skal dit skal hilse på denne karen. (Nei dere har ikke noe valg.) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hehe.. Skal hilse på om jeg mot all formodning klarer å kjenne deg igjen.. Og angående været, så er det meldt en rundt 25 grader på dagtid. Litt regn på torsdag, men fint i helga. Endret 1. august 2006 av Gromle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre. Lenke til kommentar
Mad_butcher Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Reiser om få timer:) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Så, der var Wacken overstått. Hva var deres høydepunkter? Selv syntes jeg Die Apokalyptischen Reiter og Arch Enemy var helt knall! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Så du ikke Emperor? Siterer megselv fra Backstage: 1. Emperor - Å herre. Dette var kanskje det største øyeblikket i mitt liv. Helt ufattelig fantastisk konsert. Jeg kan dø lykkelig. (Det eneste minuset var at Ihsahn sa "This next is from IX Equilibrium, it's called Thus Spake the Nightspirit." Men who cares? Fantastisk låt uansett.) 2. Opeth - Når hver låt varte i minst 10 minutter, fikk de ikke spilt så mange låter, og når den ene var Amen Corner, som ikke er blandt deres beste låter, så trakk det litt ned. Men resten av konserten var fantastisk, og Åkerfeldt hadde noen morsomme kommentarer mellom låtene. 3. Legion of the Damned - Heftige saker. Trøkk som få. Umulig å stå stille når disse gutta spiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hørte at Celtic Frost knuste alt på Wacken i år, skulle sett det! Emperror var vist tøft det og, men var vist mye bedre på Inferno (og det var faen meg bra!!!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå