Gå til innhold

Wacken Open Air 2006 - Noen som skal?

Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mother of all that is evil, W:O:A blir bra i år, ser at Opeth er lagt til.

Oslo - Hamburg tur/ retur med Norwegian koster ca 700 kroner, kan lønne seg å bestille i god tid.

5705915[/snapback]

OMGOMGOMGOMGOMG!!1!!1

Fy faen nå ble jeg litt forelska i deg. :love:

[/overdrevent lykkelig]

700? Finner kun til litt over 900 jeg da men. :hmm:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Opeth og Emperor?

ÅÅÅÅ hadde jeg bare vert 18 år eller noe  :!:

5706098[/snapback]

Pff, det er masse småunger på Wacken. Etter Twisted Sister-konserten i 2003 så vi ei jente på ca. 6 som satt på skuldrene til faren sin. Begge hadde dongerivest med samme Manowar-ryggmerket :D

Lenke til kommentar
Opeth og Emperor?

5706098[/snapback]

Pff, det er masse småunger på Wacken. Etter Twisted Sister-konserten i 2003 så vi ei jente på ca. 6 som satt på skuldrene til faren sin. Begge hadde dongerivest med samme Manowar-ryggmerket :D

5706423[/snapback]

Søtt

Lenke til kommentar
Opeth og Emperor?

5706098[/snapback]

5706423[/snapback]

I fjor så vi småunger (10-12 år) som stå i "gatene" rundt wacken og viftet med ølflasker :hmm: foreldrekontroll, anyone... :roll:

Lenke til kommentar
700? Finner kun til litt over 900 jeg da men. :hmm:

Jeg har beregna noen dager i Hamburg etterpå, 2 aug. - 9 aug. ;)

Ok. :) Med tanke på at man sparer 200 kr på det, så er det faktisk ingen dum idè. (Så kunne jeg fått testet ut hvor mye 5'ern min i tysk er verdt. :!: )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

*b00mp*

Er det noen interresse for å at folka herfra treffes der nede?

Jeg for min del blir høyst sannsynlig å reise alene, og det hadde vært veldig mye morsommere om jeg hadde hatt noen å henge med.

Og en liten ting til: Det er vel mulig å overnatte på campingplassen dagen/natta før og etter festivalen? (Altså slik at man kan sove der 2. -> 6. august?)

Lenke til kommentar

Hadde jo vært morsomt å treffes der nede. Skal dit bare jeg får bekreftet at jeg får fri\ferie da. Reiser da sammen med en tysker som jeg jobber sammen med. Greit å ha noen som kan oversette det kråkemålet de snakker der nede...

Lenke til kommentar
*b00mp*

Er det noen interresse for å at folka herfra treffes der nede?

Jeg for min del blir høyst sannsynlig å reise alene, og det hadde vært veldig mye morsommere om jeg hadde hatt noen å henge med.

Og en liten ting til: Det er vel mulig å overnatte på campingplassen dagen/natta før og etter festivalen? (Altså slik at man kan sove der 2. -> 6. august?)

5890607[/snapback]

tror campen vanligvis åpner 2 dager før, og varer 1 dag etterpå. så tror ikke det blir noe problem :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har ikke så lyst som jeg hadde ifjor, da spillte nemlig Cannibal Corpse der. :)

Vil dra på en festival med mange generelle death metal band, hadde vært utrolig artig. Men 16 år er vel kanskje litt liten alder for å dra på en sånn festival? Ikke vet jeg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...