Gromle Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Så at det var kommet en Roskilde tråd allerede, så hey, da er jo en Wacken tråd helt på sin plass. Vurderer å dra dit for første til sommeren, noen andre som skal? Eller har erfaringer fra tidligere år å dele ? http://www.wacken.com/ Hvem skal til Wacken: Gromle H4ngm4N Tze Metalhead Endret 30. juli 2006 av Gromle Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg hadde små planer om å dra dit i fjor men så ramla alt sammen når det nærma seg. Har veldig lyst til å dra og skal prøve og få det til i år. Men er det seriøst såpass at konsertene er så nærme hverandre og spiller på likt? Bilde Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hadde halvveis planer i fjor, men hadde så lite tid på planlegging så det ble ikke noe av, men i år har jeg _sinnsykt_ lyst! ( Emperor) Er ikke 100% sikkert, men jeg har penger og anledning, så bare jeg får med meg noen så blir det tur på meg! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Absolutt mulig jeg skal dit. Kjenner vond nakke allerede^^ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 As reported on Blabbermouth: Seminal technical metal pioneers ATHEIST have regrouped for a run of exclusive live performances. Guitarist/vocalist Kelly Shaefer has reassembled what is widely considered the band's classic recording lineup (Shaefer, guitarist Rand Burkey, bassist Tony Choy, and drummer Steven Flynn) for two exclusive festival performances; Italy's Evolution Festival and Germany's Wacken Open Air. Shaefer comments, "We're very excited to be able to get back on the stage and play these insane tunes hit the air again the proper way with Flynn, Burkey and Choy. It's going to be very exciting and something not to be missed!" ATHEIST will take part on Evolution Festival (scheduled for July 16 and 17 in Brescia, Italy) and Wacken Open Air (scheduled for August 3-5 in Schleswig Holstein, Germany). These will be the first in a series of exclusive festival performances announced. Shaefer continues, "We would like to make a great festival run this year and expose as many as possible to the music we lived and died for. Many thanks to the Evolution Festival and Wacken for helping to give many people who never got to see ATHEIST live a chance to see us one last time. This is our chance to make the music we worked so hard to create come alive one last time, and we guarantee that it will not disappoint." Mghhhooommmmmggghhhmmmg Drar nok mest sannsynlig nedover da, andre tungtveiende grunner er Celtic Frost, og Emperor, dog er også Nevermore, Soilwork og Die Apokalyptischen Reiter av interesse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hadde halvveis planer i fjor, men hadde så lite tid på planlegging så det ble ikke noe av, men i år har jeg _sinnsykt_ lyst! ( Emperor) 5304038[/snapback] en jeg "kjenner" har egen inngangsting sammen med emperor fordi han er fetteren til en av medlemmene Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 jeg burde kanskje prøvd noe lignende, søstera til tromissen deres går i klassen under meg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 jeg burde kanskje prøvd noe lignende, søstera til tromissen deres går i klassen under meg. 5454840[/snapback] go 4 it Lenke til kommentar
Shityeah Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde små planer om å dra dit i fjor men så ramla alt sammen når det nærma seg. Har veldig lyst til å dra og skal prøve og få det til i år. Men er det seriøst såpass at konsertene er så nærme hverandre og spiller på likt? Bilde 5303614[/snapback] Er sikkert to scener tett i tett så de skal slippe å vente på nedrigging osv Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) jeg burde kanskje prøvd noe lignende, søstera til tromissen deres går i klassen under meg. 5454840[/snapback] Spør om å få med en venn! Edit: Endret 18. januar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Ser at Ministry og Orphaned Land er lagt til, nå begynner det faktisk å bli meget interessant Endret 18. februar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Noen som vet om det pleier å være masse nu-metal der? så en sånn wacken 2004 video og fikk intrykk at det var det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Children of Bodom, Emperor, Finntroll, Gamma Ray, Six Feet Under og Wintersun Har ekstremt lyst, men jeg har enten flytta til USA da, eller skal snart, pluss at jeg har noen kjedelige foreldre som kommer definetivt til å nekte meg å dra Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Så at det var kommet en Roskilde tråd allerede, så hey, da er jo en Wacken tråd helt på sin plass. Vurderer å dra dit for første til sommeren, noen andre som skal? Eller har erfaringer fra tidligere år å dele ? http://www.wacken.com/ 5303589[/snapback] Ingen dårlig ide det. Vært på Wacken i fjor og i forfjor, og kommer nok til å dra i år også. Veldig bra stemning, ikke noe tull og bråk samt bra musikk. Var riktignok bare gjørme i fjor, men skøy det og Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ser at Ministry og Orphaned Land er lagt til, nå begynner det faktisk å bli meget interessant 5627304[/snapback] Atheist kan du sjå på HITS. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) HITS > Wacken. <3 Edit: Celtic Frost skal jo òg forøvring på HITS. Er ikkje nødvending å reise så langt vett... ;---D Endret 28. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Faen må jo legge ferien til utlandet for engangs skyld, nå ser jeg at Motörhead er med.. gleder meg allerede til pisslunka tysk billigøl Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Må bare legge til litt info. Hvis det er noen som vurderer å reise med Scream Magazine (de arrangerer bussturen til WoA hvert år), så vær forberedt på at det ikke er verdens beste komfort på de bussene. I fjor f.eks, i bussen hvor jeg satt, var både toalett stengt og det var en mindre deilig "urin-bæsj lukt" som sivet inn i bussen nesten hele veien. Det var mindre koselig, med tanke på at man satt veeeldig tett attpåtil... Enkelte personer ble nesten kastet av, da de fant det for godt å røyke gress på toalettet også Men folka var greie de Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Om jeg skal ditt så skal jeg dra med Festivalbussen i alle fall Lenke til kommentar
CSM Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det så ikke så ille ut. Ganske billig også Men blir uansett fly på meg i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå