bebbetufs Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei. Hadde en thread gående under "Internet og Nettverk". Tittelen var: "Driver noen og tukler med maskinen min?" Den har på en eller annen måte forsvunnet sporløst fra forumet. Er det noen som kan ha en formening om hvorfor. Det var en helt saklig diskusjon av virus og om noen hadde brutt seg inn på maskinen. Uansett så vil jeg takke alle som kom med forslag. Det viste seg at grunnen til at jeg ikke fikk installert NAV var at jeg hadde "disablet" "Task Scheduler" i "Services" i XP. Bernhard Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Nederst på siden har du en link som heter "vis alle tråder" - trykk på den du... Her er posten din: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=50912&forum=61 [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-09-04 21:53 ] Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Takk for det. Fattet ingenting. Den dukket heller ikke opp når jeg søkte på meg selv som forfatter! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 etter du leser en post "forsvinner den" fra lista. så du skal kunne se hvilke som er nye. Hvis du trykker på linken nederst på lista som borre fortalte om vil du se de du har lest igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå