DArkwIng Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) LINK TIL PLATENE noen som kan fortelle meg om dette er god kvalitet eller om det er samme driten som Komplett prøvde å selge billig? Endret 17. desember 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
espenah Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Alle Verbatims DVD plater skal holde bra kvalitet.. Personlig bruker jeg bare Verbatim DVD-R plater da disse sliter minst på laserhodet i min PS2, og derfor bruker jeg dem til stort sett alt annet også Det er tilfeldigvis akkurat disse platene Netshop har på tilbud, så takk for opplysningen! 2 nye spindler er lagt i bestilling /Espen Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Alle Verbatims DVD plater skal holde bra kvalitet.. Personlig bruker jeg bare Verbatim DVD-R plater da disse sliter minst på laserhodet i min PS2, og derfor bruker jeg dem til stort sett alt annet også Det er tilfeldigvis akkurat disse platene Netshop har på tilbud, så takk for opplysningen! 2 nye spindler er lagt i bestilling /Espen 5303533[/snapback] nei alle Verbatim plater holder ikke god kvalitet. Komplett solgte en 200 spindel til 298,- tror jeg det var og den holdt ikke mål og det var forresten ikke AZO heller på dem heller Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Helt rett. Verbatim sine Perl white plater er søppel. Å kjøpe noe bare fordi det har et spesielt merke nå til dags, er teit. Verbatim har drittplater, plextor har drittbrennere. Var lettere før gitt. Det virker dog som om disse verbatim platene som netshop selger er av god gammel kaliber, mao MCC dye. Kommer nok selv til å handle inn noen spindler tenker jeg. De er også avbildet med AZO logo på spindelen om det skulle være noe tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå