SilentBob Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå begynner den 200 GB disken jeg har seriøst å bli liten. Jeg føler at jeg ikke gjør annet en å slette filer og brenne DVD hver dag. Jeg tenkte da at jeg skulle kjøpe 3 (tre) stk Seagate Barracuda 7200.9 300 GB. Dette er Sata 2 disker, slike som har båndbredde på 300. Jeg skal etterhvert kjøpe ny PC og da er det vel likesågreit å kjøpe disse diskene. Problemet er at HK'et mitt ikke støtter Sata i det hele og store. Er det da mulig å kjøpe et kort eller noe i den duren som gjør at jeg kan bruke slike disker? Vet at båndbredden ikke vil blir utnyttet fult ut, men jeg vil som sagt gjerne ha sata disker til jeg skal oppgradere... En annen ting. Er disse diskene OK? Eller burde jeg satse på et annet merke? Hadde en 120 GB Barracuda for en tid tilbake og syntes at den fungerte utmerket, det er derfor at jeg har valgt disse dskene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er vel ikke noe stort problem å bruke en PCI SATA kontroller. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10212 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå