HolgerL Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Det har ikke blitt så mange 3D-bilder siden jeg startet å studere, men nå i eksamensperioden har vi jo så mye tid ... Endret 17. desember 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 fett bilde! Trur ikke du får til å legge på tekstur så det blir det bilde av brikkene a!? det hadde vært pent! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Daim! najz.. ny wallpaper kandidat kansje Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Tusen takk, begge to. RuZleBIFf: God idé, men det hadde nok ødelagt det minimalistiske preget jeg ønsket. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Veldig stili Kunne du laget en som var på lik måte, men litt annerledes av hvordan brikkene var satt opp? ( litt random ) Også noe på bildet. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Okå! Forresten: legg litt mer tid i det, og lag flere forskjellige brikker! Det er ikke så pes når du har den formen du allerede har! Forskjellige former, og brikker med bilde! Prøv hvis du har tid! kanskje jeg skal gjøre et forsjøk hvis jeg har tid en dag! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) En liten ide bare, trenger ikke å høre på meg. Men jeg tror det hadde blitt veldig stilig hvis den brikka nærmest oss hadde vært rød Det tror jeg hadde satt en liten spiss på alt, men fortsatt beholdt en stilren "look" Edit: No' sånt.. Endret 20. desember 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hehe, det var faktisk veldig stilig. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, det var faktisk veldig stilig. 5317440[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå