humancoreiii Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hey Hey! kameraet på qtek 8310/i-mate sp5 er på 1,3 mpx, litt lite etter min smak, men er det noen her som kan poste noen bilder tatt med disse tlf så jeg kan se kvaliteten. har kameraet mange instillinger? viss ja, kan noen poste bilder så man får sett det?? Lenke til kommentar
japasu Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kan ikke legge ut noen bilder nå, men dersom du skal ha en telefon som tar gode bilder bør du velge noe annet enn 8310. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 nei har fått med meg at den ikke tar krystallklare bilder, vil bare se om de blir akseptable... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Her er noen bilder tatt med min Qtek 8310. Kan overhodet ikke måle seg med f.eks. K750 eller N90. -snubbel Edit: Forumet sliter litt for tiden? Fikk beskjed om at forumet er tilbake "13. oktober". Mystisk. Velvel, har lagt ut bildene her i stedet. Endret 19. desember 2005 av snubbel Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 takk skal du ha... jo de er akseptable etter min smak, da blir qtek 8310 ny telefon i januar :D:D takker til deg snubbel!! k750i er jo selvsagt myyyyyyye bedre!! nesten digitalkamera jo... n90 er bra oxo, men jeg synes telefonen er for stor. Lenke til kommentar
henningml Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Venter min 8310 i posten i dag Har også savnet noen gode eksempler på hva kamera er istand til å ta. Synes dette ikke så helt lovende ut. Ser nesten ut som VGA-bilder som er interpolert opp i størrelse. Hadde vært interesant å sett et bilde tatt på full og halv oppløsning av samme gjenstand og samme lysforhold. Jeg håper nemlig telefonen tar litt klarere bilder med bedre lys på en lavere oppløsning. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 ja, det var ikke en dum tanke Lenke til kommentar
THacker Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ere Audiopro som står der å durer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå