Dammed Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei! Tenkte å kjøpe meg en ny pc snart. Tenkte å kjøpe dette: Komplet pc i deler Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 256MB, AGP8X,ATI9600PRO,DVI-I,TV-Out,Full-Ret. Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser, tastatur/mus, USB, Bluetooth Dere syns? Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Synes ikke dette var noe bra oppsett. - Q-tec kabinett: Det er så mange som har dårlig erfaring med kvaliteten på strømforskyningene til Q-tec så det er best å holde seg unna denne produsenten. - Hvorfor velge hovedkort med AGP når du samtidig skal kjøpe nytt skjermkort? AGP er på vei ut. Velg heller et med PCI-E. Sjermkortet er i svakeste laget til å spille de nyeste spillene i ok kvalitet. Søk litt på forumet. Det er mange forslag til oppsett til denne prisen. Det er forøvrig nyttig å vite hva du skal bruke PCen til for å hjelpe deg med et Forslag. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 pc'en skal brukes til moderate spill på en okm grafikk kvalitet. Skal egentlig bare bytte ut den gamle pc'en min. Og jeg vil ikke bruke mer enn 1000 kr på grafikk kort da jeg er ikke så kresen på grafikk... Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Den pc'n var ikke noe å satse på nei :!: .... HER er et opsett som er bedre på alle måter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå