mrMarL Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Vet ikke dette er den rette plassen å posten, men. Hvordan låser jeg hz på skjermen min? sitter nå med en Point of View GeForce 6600 GT og de nyeste driveren til korte. Har rota rundt i NVIDIA settings men jeg vet ikke hva jeg leter etter. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Kan du forklare litt bedre hva du prøver å gjøre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Vil du stille inn slik at den kjører på maksimum oppdatéringsfrekvens i alle oppløsninger? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Han sier jo klart og tydelig hva han vil. Last ned Coolbits3D, dette vil utvide valgene dine i nvidia settings med en "refresh rate overrides". Du kan låse hvilken refresh du vil på valgte oppløsninger der. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Han sier jo klart og tydelig hva han vil. Last ned Coolbits3D, dette vil utvide valgene dine i nvidia settings med en "refresh rate overrides". Du kan låse hvilken refresh du vil på valgte oppløsninger der. 5303313[/snapback] Takk akkurat det jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå