Howard Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Til informasjon er konkurransene er kun forsinket med et par sekunder Slettet par poster ang dette for å rydde opp i tråden. Fidel_Castro: Forumklokken har ingenting med konkurransen å gjøre Endret 16. desember 2005 av Ueland Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hehe, stemmer med tidsinstillingen VAr sikkert litt for kjapp med å svare, funket nå Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Denne vil jeg ha, så denne skal jeg vinne. Jeg har så klart svart korrekt allerede . Det er bra premier på gang nå Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg håper jeg vinner, men sannsynligheten er liten. BTW: Blir det en ekstra stor premie den 24? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 The Pentium ! micro-architecture is based on a RISC core with 5 units, and a xx-stages pipeline. The Pentium M core uses very close features, but its clock speed tends to prove that it uses a deeper pipeline. In fact, the Pentium M is today available up to 1,6GHz, and this clock speed is definitely out of the range of the current Pentium ! core, as the fastest 0,13µ available model uses a 1,4GHz frequency. A deeper pipeline, with more than xx stages, could explain that the 0,13µ manufactured Pentium M is able to reach 1,6GHz ; the Pentium 4 shows that a deep pipeline allows to reach very high clock frequencies (the Pentium 4 pipeline is 20-stages deep, and reaches 3,06GHz with a 0,13µ process).Intel tends to confirm that the Pentium M uses a deeper pipeline, but don't reveal the real value. mvh Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltar i konkurransene? Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg liker disse julekalender , man lærer noe når man leiter etter svar Lenke til kommentar
AOe Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Denne var skikkelig vanskelig da! Jeg hadde ikke peiling på den siste... Men google er en god venn i nøden. :-P Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Helt enig med Caravelle, det er kjempe flott at dere har julekalender her på hw.no forumet!! Toppers Tror jeg faktisk svarte rett i dag BTW: Sinnsykt mange bra premier!! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Finnes det en oversikt over hvor mange som deltar i konkurransene? 5303604[/snapback] lurer på det samme *poke moderator* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå