Tannpirkeren Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Har prøvd det "Flyet" Fløy på skrå. Tror ikke fluene var helt i form etter hurtiglimen Neste blir jagerfly med kveks eller homle..... så følg med...... Sveinl. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 10:53, Kjetil Lura skrev: Quote: en mann skrev (2002-09-05 23:20): Du må jo kjøle/fryse de ned først... Det er jo hele cluet! Som det står! Jeg skal lett prøve det neste gang jeg ser noen fluer på rommet mitt... Javel, hvor mange grader kan du kjøle dem ned før de er samarbeids villige, Må ikke kjøle dem for mye da fluene kan dø?? Fluene dør ikke så lett av kulde i noen få minutter. Saken er at de går inn i hypotermia, alle fluens funskjoner blir slått av mens hjertet stopper til slutt. Russerne bruker dette til bedøvelse av små unger, isteden for å bruke injeksjoner. Det har dog visst seg at hypotermia i lenger tid en 30 min kan gi lettere skader :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noe lignende er gjort i CKY, fryste ned en flue, og knyttet den fast i sytråd. ble en fin liten drage :smile: ser utrolig tøft ut. kan styre fluen med tråden. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Ja, har sett den.. Var det ikke en veps da? Den skate-filmen, sant? Det var vel Bam Margera som gjorde det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-09 14:58):Ja, har sett den.. Var det ikke en veps da? Den skate-filmen, sant? Det var vel Bam Margera som gjorde det... Mulig det var en veps. skatefilmen ja... var ikke Bam som gjorde det, var en annen. Navnet er jeg ikke sikekr på. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det er den mest geniale guiden jeg har sett noen gang. En vakker dag må jeg bare prøve det!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 :lol: :lol: :lol: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: tunefish skrev (2002-09-15 15:19):Det er den mest geniale guiden jeg har sett noen gang. En vakker dag må jeg bare prøve det!! Da må du fortelle oss hvordan det gikk. :grin: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Venter i spenning... Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Måke = SkitHauk Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 uflaks.. Rett før jeg leste denne posten hadde jeg en veps på rommet mitt. Siden jeg ikke hadde lest posten hjalp jeg den ut av dens elendighet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Boxster skrev (2002-09-18 13:25):uflaks..Rett før jeg leste denne posten hadde jeg en veps på rommet mitt. Siden jeg ikke hadde lest posten hjalp jeg den ut av dens elendighet. Nå var du snille mot naturen, Er ikke sikker du er det etter å ha lest posten. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 12:07, skrev Jimmy Pop:Jeg vil si noe om mitt forhold til måker; Jeg hater måker.Ikke hele tiden, naturligvis, når de flagrer på himmelen som hvitt papir eller flyter stille på det blanke vannet og ligner vakre badedyr av plastikk. Da er de en naturlig del av sommerens bilde, og man tenker ikke på dem, verken med hat eller kjærlighet, men når de åpner kjeften og skriker som syke sjeler og kan se ned i gapet på dem...Måker eier ikke samfunnsånd. Jeg tør ikke tenke på hvilke parti de hadde stemt på hvis de hadde hatt stemmerett.. Sikkert FRP :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå