LeD Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Noen som har prøvd dette i praksis? :smile: LeD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 :lol:drittøft, men så var det da å få tak i flue...feil tid på året her oppe. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dyreplageri! Men hvem bryr seg om fluer? Ekstremt festlig, lurer på om dette funker med frosker, fisk og andre dyr man kan "fryse ned"? :lol: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 23:09, B|Real skrev:men så var det da å få tak i flue...feil tid på året her oppe. Hm.. Jeg jaget en veps ut av vinduet senest for noen dager siden. Skulle tatt vare på den. Kunne jo laget et jagerfly med 4 slike... LeD Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Yep. Og hatt våpen i samme slengen! :smile: -yummy- Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hehehehehe :grin: det er ikke jeg som har ville ha møtt på det jager flyet! :razz: meget morsomt, må prøvest humm.. hvor er alle fluene når jeg vil ha tak i dem? ide! store spy fluer og andre sorter bruker å gå i dvale i små trange rom for vinteren, f.eks på mørkloftet imellom tak bjelkene. tilfør varme og hold et glas oppunder og den vil komme kravlende ut og dette nedi glasset /me mumler ting og tang og går opp på loftet.... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Aj! Ligger en illsint humle i en boks i stuen. Wow! En humle kan sikkert fly MEG! 4 er jo reneste Jumboen! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: LeD skrev (2002-09-04 21:55):Noen som har prøvd dette i praksis? :smile:LeD Blir veldig vankelig å feste levende fluer på modellflyet, Eller hva. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har du ikke hørt om tortur? :razz: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 22:38, Kjetil Lura skrev:Blir veldig vankelig å feste levende fluer på modellflyet, Eller hva. Du må jo kjøle/fryse de ned først... Det er jo hele cluet! Som det står! Jeg skal lett prøve det neste gang jeg ser noen fluer på rommet mitt... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: en mann skrev (2002-09-05 23:20): Du må jo kjøle/fryse de ned først... Det er jo hele cluet! Som det står! Jeg skal lett prøve det neste gang jeg ser noen fluer på rommet mitt... Javel, hvor mange grader kan du kjøle dem ned før de er samarbeids villige, Må ikke kjøle dem for mye da fluene kan dø?? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Lurer på hvor mange jeg trenger før hang-glideren min kan lette vertikalt? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Sikkert ikke så veldig mange... Vent til sommeren, skru på alle lysene på rommet om natten og la vinduene stå åpent på fullt... Garantert nok til en liten hangglider! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Mye mer action med to måser. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 SirHartge skrev (2002-09-07 01:31): Mye mer action med to måser. Joda det kan hende du har rett i det, Men de bråker mye mere og de kan bite. [ endret av Kjetil Lura den 2002-09-07 16:29 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ja, bit en måke. Da lever du hvertfall i en uke etterpå... :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Jeg vil si noe om mitt forhold til måker; Jeg hater måker. Ikke hele tiden, naturligvis, når de flagrer på himmelen som hvitt papir eller flyter stille på det blanke vannet og ligner vakre badedyr av plastikk. Da er de en naturlig del av sommerens bilde, og man tenker ikke på dem, verken med hat eller kjærlighet, men når de åpner kjeften og skriker som syke sjeler og kan se ned i gapet på dem... Måker eier ikke samfunnsånd. Jeg tør ikke tenke på hvilke parti de hadde stemt på hvis de hadde hatt stemmerett.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Fanget en veps idag -> Hev den i en flaske -> Puttet den i fryseren -> Glemte den -> Ble vel litt kaldere enn den burde -> Glemte oksygentilførsel... Mislykket prosjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå