Mads-b Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Så har nesten hele advent passert, og noen av oss som ikke planla (meg) sitter her og lurer på hva i huleste man gir til besteforeldre og en far. De er tross alt de eneste familiemedlemmene som ikke ytrer sine ønsker, men stikker og handler selv. Dermed sitter man igjen med "kjekt å ha" ting hvert år. Som fattig 16-åring, har jeg i snitt 150 spenn å bruke per pers. Noen forslag? Gidder ikke å kjøpe slips nummer 12^n Endret 16. desember 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Lurer på hva jeg skal kjøpe til familien jeg også. (Litt seint ute. ) Eneste jeg har funnet ut er at pappa skal få en USB-koppevarmer. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 kjøp glitter og silkepapir, så kan du lage fine gaver selv Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Gavesett med hudpleie? Selv gir jeg min farfar shampoo+balsam. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 kjøp glitter og silkepapir, så kan du lage fine gaver selv 5302898[/snapback] Er så kjipt at dorullnisser ikke funker så bra når du er 16. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 kjøp glitter og silkepapir, så kan du lage fine gaver selv 5302898[/snapback] Er så kjipt at dorullnisser ikke funker så bra når du er 16. 5302908[/snapback] Hadde funka greit hos meg, i en litt ny forpakning. Har en sønn på 15 selv, og nissene er det nok noen år siden. Han har vel noen hobbyer? Har selv PC, foto og dykking som det store. Noen gadgets her, f.eks. en eller fler CD med noen bra program hadde vært nåtidens nisse.Koster en 10'er og litt goggling.......... Et fantasifullt kort og du har en sikker vinner. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Tenker hardt.. -http://www.musikrecension.se/5099751916123 -MANGE penner -Pæreskinke/kul ost(noe møggla greier) -Min evige tillit -DVD (den ene halvdelen har dvd-spiller ihvertfall.. tror jeg) -Noe annet i genren gammel musikk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Til besteforeldre fungerer det fremdeles fint med en fin tegning eller et fint maleri (eller annet overskudd fra K&H-timene på ungd.sk.). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Tom Waits eller Dire Straits funker alltid. Evt AC/DC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå