jgb Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 heisann jeg bestilte ADSL hos Tiscali i starten av juli. Jeg fikk så beskjed om at abonnementet skulle aktiveres i starten av august, slik at det bare ville være for meg å sette i gang med surfinga. Datoen for aktiveringen kom, men det fungerte ikke å logge på. Først 1 mnd. senere altså i går, hadde Tiscali fått ordnet det slik at det fungerte (det var noen koblinger som ikke var ferdige). Jeg hadde bestilt abonnementet der man fikk 1 mnd. gratis, men ikke gratis etableringsgebyr (995 kr) Men et par uker etter at abonnementet tidsangivelig skulle aktiveres, kom Tiscali med et nytt tilbud. Denne gangen med gratis etablring. Og 2 uker etter dette, begynte endelig tilkoblingen å fungere for meg. Synes dere jeg da har krav på å slippe etableringsgebyret? (Avbestillingsgebyret er hos Tiscali på 500, så jeg kunnet jo da avbestilt og bestilt på nytt for å spare 495 kr). Tror dere Tiscali vil gå med på dette, hvordan bør jeg lurest begrunne mitt krav? Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis du trår litt forsiktig - men likevel bestemt - og bruker noe av den samme argumentasjonen over for dem som du har lagt frem her, er jeg overbevist om at du vil få en eller annen form for avslag i prisen. I liknende situasjoner pleier jeg oxo å, sånn i forbifarten, nevne navnet på en konkurrent eller to. Sånn at de husker på at de ikke er de eneste på markedet. Lykke til! Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Enig, spør pent først, hvis ikke det går kan du være drittsekk tilbake, det fortjener de :wink: GL Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hmm... vel jeg oxo har skiftet ifra telenor til ticali, men ble langt ifra fornøyd med det og jeg kan heller ikke anbefale det videre til andre.. fikk det installert til riktig tid da, men hadde ikke fått vite at det var bare å sette nettverkskortet til å mota en ip automatisk, siden det er det samme utstyret og de samme linjene som telenor oxo har så trodde jeg det var slik at jeg måtte bruke pppoe. ikke klarte de å åpne mail kontoen min hos de før etter 2 ganger med telefoner. fikk feil hastighet oxo da, hadde bestilt 704 og fikk den på 386 eller hva det var, etter 5 telefoner, og 3 uker med venting så ble det en linje på 590 kb. men det er heller ikke det jeg har bestilt... ..og en anen ting som jeg oxo ber om, er å få tilbake melding på det gjerne på mail, men ikke f*** om de greier det.. jeg vuderer sterkt å heve kjøpet og gå tilbake til telenor eller.no Men det er en som snakker nornorsk der hos de på suporten deres og han er flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå