Gå til innhold

Forsikring på w800i - burde jeg ha det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey...men jeg ser på www.chess.no

 

Søk på forsikrig så kommer det at de tillbyr dette:

 

Om Chess Insurance:

 

Chess Insurance er en forsikringsløsning for din mobiltelefon og SIM-kort. Tjenesten leveres i samarbeid med det internasjonale forsikringsselskapet Assurant Group.

 

Chess Insurance forsikrer deg for:

- Innbruddstyveri

- Ran

- Skader som følge av uhell

- Utgifter til reparasjon som følge av funksjonsfeil som ikke dekkes av garanti/reklamasjonsrett.

 

Den dekker også kostnader som følger av å bli frastjålet eller å miste telefonen, for eksempel:

- Nytt SIM-kort

- Eventuelt misbruk av abonnementet

 

Forsikringen dekker ikke hvis telefonen er glemt, forlagt eller bortkommet på annet vis, uten ditt kjennskap til hva som er hendt.

 

Priser og Egenandeler:

Forsikringen er også blant de billigste i markedet. For kun 40 kroner pr måned er din telefon forsikret mot både tap og skade.

Ved skade/tap må du betale en egenandel på 20% av eratatningsbeløpet.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har den mobilen og, Og jeg har netcom så jeg benytter meg av netcom sin totalforsikring som dekker skade,tap og tyveri og. 35 kr i mnd. som kommer på mobil regning. Jeg syns det er ypperlig fordi jeg hadde en k750i som jeg uheldigvis skadet skjermen. Fikk svar 1 uke etterpå at den ikke kunne repareres så jeg fikk helt ny med alt, egenandel 350 kr første gang.

 

Men spørs da om du har netcom eller telenor eller de andre operatørene, Men tror det er veldig greit med forsikring via mobil nummeret. følger da simkortet når uhellet eller tap skjer.

 

merk at chessforsikringen dermed ikke dekker lommetyveri eller veskenapping, samt at de heller ikke dekker tap av telefon.

 

Og egenandel på 20% er høyere enn både forsikringen til telenor, netcom samt butikkenes egne forsikringer.

 

Altså vil jeg konkludere med at chess sin forsikring = tull.

5303193[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...